Avatar billede lalas2010 Nybegynder
22. marts 2013 - 08:56 Der er 3 kommentarer

Film effekt i adobe premiere pro

Hej EXperter.

Jeg har lavet nogle videoer i adobe premiere pro på min mac, og det køre faktisk også der ud af.

Men nu skal jeg til at lave en virksomhed intro video, som skal fortælle kort om virksomheden i video og stemme.

Men jeg har søgt på nettet og fundet en masse. Det der ligesom stopper mig nu er, de effekter som bruges minder meget om de effekter der også bruges i film, som gør billedet mere "livagtig" og værd at se på.

Jeg håber der er nogle der ved lige præcis hvilket effekt m.m. jeg kan benytte. Måske et færdig projekt jeg kan rode og arbejde i .

Tusind tak på forhånd.

Mvh. Lars
Avatar billede jokkejensen Novice
22. marts 2013 - 09:07 #1
http://www.youtube.com/watch?v=nWGXa6VGGKg

brug Cineon Converter, den kan give et "movie look".
Avatar billede lalas2010 Nybegynder
22. marts 2013 - 09:29 #2
Det har jeg kendskab til, men det ville gøre det med lettere at jeg kan tilføje effekt i Premierer så jeg kan styre det selv, og ikke skal have videoen igennem et andet program.

Er der noget til sådan en tanke ?
Avatar billede jokkejensen Novice
22. marts 2013 - 10:03 #3
Nu er cineon converter jo netop en effekt til Adobe P/AE.. så ved ikke hvad du mener med "et andet program", hvad kendskab har du egentligt til cineon converter?

http://forums.adobe.com/message/4650203 her er det diskuteret.