Avatar billede jaimay Nybegynder
21. marts 2013 - 14:04 Der er 1 kommentar

"Trådløs kommunikation er slået fra" - stationær

Hej eksperter
Jeg har i en uge siddet på trådløst netværk på min stationære computer via en WiFi adapter - Edimax 7612Uan v2.
Jeg sad og hentede ~15 gb, mens jeg var ude af huset i dag, og da jeg kom tilbage hentede den stadig på fuld skrald, men da jeg åbnede browseren var den helt død.
Jeg prøvede også at ping google.com, og det kunne den heller ikke.

Efter en reboot af computeren, kan jeg slet ikke få forbindelse til nettet - jeg får fejlen "Trådløs kommunikation er slået fra".

Jeg har prøvet at deaktivere og derefter aktivere WiFi adapteren i Enhedshåndteringen, og jeg får stadig samme fejl.

Jeg har også prøvet at fjerne enheden/driveren og så geninstallere den.

Lige nu sidder er jeg forbundet over min telefon via usb, og det ser ud til at virke helt fint.

Så spørgsmålet er, hvordan jeg kan slå trådløs kommunikation til, når jeg sidder på en stationær, som naturligvis ikke har en funktionsknap ligesom laptops.

Hvis det er af gavn, så vil jeg lige nævne at jeg kører med Win 7 Ultimate x64

Med venlig hilsen
Jimmy
21. marts 2013 - 16:54 #1
Systemgendannelse til et par dage bagud ?