Avatar billede Twankle Nybegynder
20. marts 2013 - 22:04 Der er 4 kommentarer

Facebook..

Har et problem som irriterer mig ret godt inde på Facebook.. Når jeg går ind for at ansøge en som ven og trykker på " Tilføj som ven " Så popper et vindue op hvor der står " Du har allerede sendt en forbindelsesanmodning " - Gu' har jeg ej.. Der står godt nok Venneanmodning afsendt, men hvis jeg reloader siden så står der bare " Tilføj som ven " - Også laver den samme nummer om igen hvis jeg trykker.. - Failer facebook? Eller er det mig der skal gå ind og reset et eller andet?

Håber på hjælp..

- Dem der mener de har en løsning, som jeg kan bruge til noget, læg et svar så jeg kan give point straks :-)
Avatar billede NielsErikK Juniormester
20. marts 2013 - 22:10 #1
Du har sendt anmodning og afventer godkendelse.
Avatar billede Twankle Nybegynder
20. marts 2013 - 22:16 #2
Åbenbart ikke.. Når jeg reloader siden står der bare " Tilføj som ven igen " Rigtigt ville der altid stå venneanmodning afsendt..
Avatar billede Blueeyez Mester
20. marts 2013 - 23:17 #3
Derfor afventer den svar endnu, kontakt brugeren og bed og accept ;-) facebook er hverken fejlfri eller perfekt..
Avatar billede Blueeyez Mester
08. april 2013 - 21:17 #4
Afmelder tråden.