Avatar billede tarang Nybegynder
20. marts 2013 - 21:00 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Iphone 4. min mikrofon/lyd forsvinder ved/under samtale?

Vedr. min Iphone 4, min mikrofon/lyd forsvinder ved samtale med modpart. Nogle gange varer det længere tid end andre gange. Men jeg kan sagtens høre dem. Har også men sjældent oplevet at samtalen gennem føres uden disse afbrydelser.
Det er til at blive skør af - er der et kvikt hoved der har løsningen? Tusinde tak for det.
Mvh. Gregor Tarang
Avatar billede Blueeyez Mester
20. marts 2013 - 22:15 #1
Sker det uanset hvor du er? (Tænker her på om det kan skyldes dårlig dækning)
Avatar billede tarang Nybegynder
21. marts 2013 - 11:25 #2
Tak for det, men dækningen er god nok - tror jeg. Det vil jeg løbende se efter. Er i øvrigt koblet op på TDC og har ikke tidligere haft problemer med mine andre tlf. Det sker under forskellige steder  i her i området 8340.
Ved du om man evt. kan forstærke signalet på Iphonèn?
Avatar billede Subisubi Nybegynder
30. maj 2013 - 14:52 #3
Vi har haft samme promblem for 3. gang
Sendt tlf til rep h0s appel dec.2012 fik ombyttet, sendt igen feb 2013 igen ombyttet. Nu har vi så for 3. gang samme problem og har lige snakket med appel igen, som kommer og henter den igen igen.
Så det er nok generelt at 4s har det problem