Avatar billede TobiasOvermark Nybegynder
20. marts 2013 - 18:13 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

MSI GE60 0ND-257US Er den brugbar?

Jeg har efterhånden ledt i rigtigt lang tid efter en god gaming bærbar, og jeg tror måske jeg har fundet den rette. MSI GE60 0ND-257US link: http://www.amazon.com/gp/product/B009H8RAYU/ref=ox_sc_act_title_1?ie=UTF8&psc=1&smid=A2BTOOUW996D8W

Med I-7 processer og et GTX 660m grafikkort. Jeg mener selv at det er en bærbar med tryk på, men vil være taknemmelig for at hører jeres meninger!

Svar venligst hurtigst muligt :)

- Tobias Overmark.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
20. marts 2013 - 19:27 #2
Køb i EU hvis muligt, så skal du ikke lægge moms osv. til beløbet.
Også en fordel ved problemer.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
20. marts 2013 - 19:28 #3
De 2 GT 650m SLI du har spurgt om, slår GTX 660m en hel del, de matcher ca GTX 670mx
Avatar billede NielsErikK Juniormester
20. marts 2013 - 19:33 #4
Kort sagt vil den slå begge de nævnte i #1 hvis den dyreste ikke opgraderes med hurtigere grafikkort.

(MX modeller er hurtigere end M modeller)
Avatar billede TobiasOvermark Nybegynder
20. marts 2013 - 20:38 #5
Okay - 1150$ er 6600 kr. Men med moms og fragt kommer jeg til at betale godt 7300 kr, så der ligger problemet som i pointerede. Problemet er bare at den model, ikke findes i Danmark pt. Men 2 GT 650m SLI er meget dyrt. Tror du der er mulighed for at de kan komme på tilbud til konfirmations-perioden?
Avatar billede NielsErikK Juniormester
21. marts 2013 - 17:20 #6
Du får et svar selvom du har lukket spørgsmålet ved selv at tage point (nu er der ikke mere mulighed for du kan belønne dem der hjælper dig med de udlovede 60 point)

Ja det er muligt, men ikke særligt sandsynligt.