Avatar billede innon Nybegynder
20. marts 2013 - 07:39 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Computeren er blevet blokeret for at overtræde lovgivningen i Danmark.

Computeren er blevet blokeret for at overtræde lovgivningen i Danmark. Bruger Windows7.Jeg var hen ved en computermand, som havde ret op på fejlen.Men efter at jeg fik computeren med hjem, er min computer blev langsommere,da jeg skulle opdatere windows, var der fejl, som hedder 8000ffff. og min datter spiller sims3, og hun kan ikke lave en ny sims, og spil loader langtid før den kom igang. Jeg har snakkes med ham, som lavet min computer om problemmer, han sagde, at han har kun fjernet virus, alt anden har han ikke noget med at gøre, han vil gerne opdatere min computer mod betaling igen. Og han siger, han kun der ikke windows fejl 8000ffff. Hvad siger I. Hvad skal jeg gøre.  Har virus ødelagt nogle af min filt,  eller bare min computer skal opdates.. hjælp..
Avatar billede syvon Nybegynder
20. marts 2013 - 07:53 #1
Velkommen til ...

Jeg kan godt forstå, at du som ny bruger har svært ved at finde rundt i dette forum.
Det er en dog god ting at vide, at denne kategori er beregnet til fejl og forslag ved brug af Eksperten.dk...
Derfor syntes jeg at du burde oprette dit spørgsmål under en anden mere passende kategori
http://www.eksperten.dk/spm/Styresystemer/

www.eksperten.dk/faq#faq-2-2 ?
Passer denne beskrivelse på dit spørgsmål?:
- NB.: KUN spørgsmål "om" Eksperten i denne kategori. For at få et hurtigt og præcist svar, find den bedst egnede kategori !!!!

http://img515.imageshack.us/ (...)

Til slut skal/bør du lige at lukke dette spørgsmål, ved selv at lægge et [svar] og efterfølgende sætte flueben i firkanten accepter og afgiv point til dig selv.

---
Avatar billede 220661 Ekspert
20. marts 2013 - 08:57 #2
Enig i #1
Din fejl har ikke noget med Ukash af gøre. Fejlen er en der hører til Windows update.
Avatar billede fono Nybegynder
20. marts 2013 - 09:02 #3
Vis det var mig, ville jeg prøve at gendanne systemet, (til før problemet var opstået) Vis det ikke virker, ville jeg prøve at kontakte Windows for at høre hvad man ellers kunne gøre.
Avatar billede innon Nybegynder
20. marts 2013 - 09:46 #4
tak for hjælp