Avatar billede Wunderwaffe Nybegynder
16. marts 2013 - 15:29 Der er 3 kommentarer

Tastatur: Ctrl - og Windowstasten er byttet om

Kære alle,

Jeg har det problem, at Ctrl-tasten og Windows-tasten har valgt at ombytte deres respektive funktioner. Så hvis jeg f.eks. vil have fat på Windows-start-menu, så skal jeg trykke på Ctrl og omvendt: hvis jeg vil copy/past, så skal jeg klikke på Windows-tasten + c/v.

Nogen der ved, hvordan jeg kan komme det problem til livs?

På forhånd tak. :)

- Thomas
16. marts 2013 - 17:13 #1
Det frække svar vil være at hente en skruetrækker og så bytte tasterne om...
Avatar billede cyberspace Nybegynder
18. marts 2013 - 17:26 #2
prøv at checke om du har fået ændret tastatur layout til et andet sprog (hvor knapperne har andre placeringer/funktioner)
Avatar billede Slettet bruger
19. marts 2013 - 02:06 #3
evt. noget under hjælp for synshadicappede som er slået til..