Avatar billede Reus Nybegynder
15. marts 2013 - 19:31 Der er 4 kommentarer

HJÆLP TIL PACKARD BELL EASYNOTE!

Hej alle. Jeg har to Packard bell bærbare, som ikke gider at starte, ved den ene står der "Check cable connection! PXE-MØF: Exiting Intel PXE ROM.
No bootable device -- insert boot disk and press any key.

HJÆLP!

Hvad skal jeg gøre?

Tusinder af tak.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
15. marts 2013 - 20:05 #1
Gå ind i BIOS og kontroller din harddisk står som første og gerne eneste boot drev.
Hvad siger den så ?
Avatar billede NielsErikK Juniormester
15. marts 2013 - 20:08 #2
Du prøver at boote/starte via netværk og da der gås til normal boot findes der ikke et drev som der kan bootes fra.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
15. marts 2013 - 20:21 #3
Avatar billede NielsErikK Juniormester
26. marts 2013 - 10:58 #4
2 stk lyder ved eftertanke som et tyveri fra din uddannelsesinstitution, det nummer får du ikke lavet tilfældigt.