Avatar billede obmm Nybegynder
13. januar 2000 - 21:06 Der er 15 kommentarer og
5 løsninger

Overføre data

Er der en adr. hvor man kan "lægge" sine filer/dokumenter hen, for så at hente dem igen, f.eks. ved udskiftning af harddisk.På nettet.
Avatar billede schubert Nybegynder
13. januar 2000 - 21:32 #1
Ja, du laver et webhotel hos en udbyder (gerne en af dem hvor du får det gratis) og så laver du en FTP upload , skifter din HD og så laver du en FTP download igen
Avatar billede maagen Nybegynder
13. januar 2000 - 21:42 #2
Hvor meget drejer det sig om? Er det en engangssituation?

Hvis det er meget kunne vi måske finde ud af at brænde det på en CD mod betaling af mediet og en flaske vin. ***Forudsat at der kun er tale om lovlige sager***
Avatar billede perry Nybegynder
13. januar 2000 - 22:24 #3
Hvorfor sætter du ikke bare begge din harddiske i og overføre dine dokumenter til den nye harddisk ?
Avatar billede svindler Nybegynder
13. januar 2000 - 22:30 #4
http://briefcase.yahoo.com/ tilbyder 10MB gratis
(sammen med online spil, pop3/web-mail, chat og meget mere)
Avatar billede schubert Nybegynder
13. januar 2000 - 23:21 #5
>>>>> Det var ikke det manden spurgte om !
Avatar billede maagen Nybegynder
13. januar 2000 - 23:27 #6
Nej - Det har du helt ret i. Men hvis hans problem kan blive løst, så er måden hvorpå det gøres vel knap så væsentlig. Det kunne jo være at der kom bedre løsningsforslag end han lige selv kunne komme i tanker om, og mig bekendt er løsning af problemet da vigtigere en svar på spørgsmålet (i hvert fald i nogle tilfælde). Hvis han ikke ønsker at benytte sig af andre forslag er det jo et frit land. :)
Avatar billede lindemann Nybegynder
14. januar 2000 - 07:52 #8
forresten er det nok meget klogt at zippe dine ting, med password, saa andre ikke (saa nemt) kan se hvad du ligger der. Du ved "just in case" at de f.eks. leder efter soege ord som mpX (som du jo selvfoelgelig har gemt dine hjemme produceret musik i)
Avatar billede obmm Nybegynder
15. januar 2000 - 19:34 #9
Jeg har lidt problemer, jeg har prøvet at sende filer til f.eks. http://www.click2send.com men jeg synes ikke rigtig det lykkes for mig.
Hvordan gør man "Udførligt".
Jeg har prøvet med et par af adr. men jeg kan ikke få filerne på plads så jeg kan sende dem.
Avatar billede melvis Nybegynder
24. januar 2000 - 23:40 #10
Ja så er det jo godt man har gode venner med webspace. Som man må låne for free!! *gg*

/melvis
Avatar billede obmm Nybegynder
25. januar 2000 - 07:15 #11
melvis.
Forstår ikke din kommentar!!!!!!
Avatar billede lindemann Nybegynder
25. januar 2000 - 07:23 #12
Obmm,
Jeg har selv nogle problemer med click2send.
Men hvad for en browser bruger du? Jeg har ikke proevet det (endnu), men mydocsonline.com, bruger noget der hedder "webfolder" og internet explore 5.0 (og win 2000) skulle kunne bruge dem under "my computer". De har godt nok kun 20 Mb fri.
Jeg har lige registeret og jeg kigger lige paa en beskrivelse af hvordan man bruger "web folder". Jeg vender tilbage hvis der er noget nyt.
Avatar billede melvis Nybegynder
26. januar 2000 - 18:58 #13
obmm: Jeg har en ven som har en webserver og der har jeg lånt plads på til min hjemmeside. 20MB! og det er sgu da dejligt!

Forstod du den nu?
/Melvis
Avatar billede melvis Nybegynder
26. januar 2000 - 19:00 #14
BTW.. jeg kender da et godt sted hvor man fik 100Mb for free. Det hedder x drive og ligger så som en drev x i din denne computer fuldstendigt som et netværksdrev.

Kan du bruge det?

Venlig Hilsen
Melvis
Avatar billede obmm Nybegynder
26. januar 2000 - 22:18 #15
melvis
???????
Avatar billede lindemann Nybegynder
27. januar 2000 - 08:03 #16
er det www.xdrive.com???
Citat:
We are currently upgrading our service, certain areas may experience temporary service interruptions.

-X:Drive Geek Squad
Citat slut.
Avatar billede razmataz Nybegynder
14. februar 2000 - 14:20 #17
hvis der kun er tale om en enkelt gang, så kan du jo låne lidt plads på en server "mit folk" ;) har stående i køge, der er en 512k forbindelse, så der skulle ikke opstå nogle flaskehalse fra vores side af :)
Kan du finde ud af at bruge Cute-Ftp? .. så kan du jo bare få en midlertidig konto som du kan smide et par gb op på... hvis du er interesseret...

Skriv evt. til mig på razmataz@rexserv.deuterium.net

<--^RaZ^-.
Avatar billede obmm Nybegynder
01. august 2000 - 15:41 #18
Jeg er kun blevet lidt klogere!!!!!!!!
Avatar billede neess Nybegynder
15. august 2000 - 09:31 #19
hvis du vil finde steder med fri plads så kig forbi på
www.webmekka.dk
Avatar billede obmm Nybegynder
15. august 2000 - 21:03 #20
Hallo neess!!
Hvordan bruger man www.webmekka.dk