Avatar billede and1945 Nybegynder
13. marts 2013 - 18:23 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Software til upload af filer

Hej,

Jeg har søgt nettet tyndt for at finde det her. Så nu spørger jeg her.

Jeg søger noget software, til installation på eget webhotel.

Dette software skal mere eller mindre være en fil pandang til Coppermine, som er til billeder. Altså, at man opretter sig, som bruger, og kan uploade en fil, skrive noget tekst, link og et billede.

Jeg har ikke selv tid til at lave det, så jeg skal finde noget andet.

Det skal helst kunne køre på et apache webhotel, som har safemode off. Jeg har mysql database til rådighed, og størrelse er ikke et problem.

Spørg endelig hvis jeg ikke har skrevet det fyldst gørende.
Avatar billede jjbirk Nybegynder
13. marts 2013 - 22:03 #1
hvorfor bruger du så ikke Coppermine ???

du kan også prøve http://www.zenphoto.org/news/zenphoto-1.4.4.3
Avatar billede jjbirk Nybegynder
25. marts 2013 - 09:45 #2
Hvad blev det til ???
Avatar billede and1945 Nybegynder
28. marts 2013 - 09:12 #3
Beklager det tog så lang tid, troede jeg ville få en mail ved svar.
Skriv et svar, så får du points. Det der zen noget er faktisk ret godt.
Avatar billede jjbirk Nybegynder
28. marts 2013 - 09:17 #4
:-)
Så får du lige et svar her
Avatar billede and1945 Nybegynder
29. marts 2013 - 14:08 #5
Tak :)