Avatar billede Kongen6000 Nybegynder
12. marts 2013 - 15:02 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Begrænse en bruger

Jeg er ved at være godt træt af at formaterer min lillesøsters computer fordi hun installerer alt mulig l..t

Jeg står som admin af computeren og hun har en konto til hende selv, men kan jeg gøre så hun ikke kan installerer noget uden admin kode
Avatar billede haverslev Novice
12. marts 2013 - 15:33 #1
Gå ind og lav hendes konto om til en begrænset bruger, så er det kun dig som admin. der kan installere på pc`en

http://windows.microsoft.com/da-dk/windows-vista/user-accounts-frequently-asked-questions
Avatar billede tramm Nybegynder
14. marts 2013 - 12:59 #2
Hvilket operativ system sidder du på? Hvis det er en home udgave af windows kan du gå gennem kontrolpanelet til bruger administrationen, og ændre hendes adgang der.
Avatar billede haverslev Novice
14. marts 2013 - 14:52 #3
Læst linket ?
Avatar billede Kongen6000 Nybegynder
18. marts 2013 - 15:50 #4
takker :)
Avatar billede haverslev Novice
18. marts 2013 - 18:21 #5
Det er jo meningen, at dem der hjalp dig skulle have points :-)