Avatar billede Holme Nybegynder
12. marts 2013 - 14:25 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Dette 64-bit program kan ikke installeres med Microsoft Office Klik og kør" vises, når du forsøger at installere en 64-bit version af Office 2010

Hejsa

Jeg har slettet alt der har med Windows Office Klik og mit tidligere Office 2007.
Men jeg får stadigvæk fejlmeddelelsen:
Dette 64-bit program kan ikke installeres med Microsoft Office Klik og kør" vises, når du forsøger at installere en 64-bit version af Office 2010

Gode råd modtages ;-)

Hilsen Lars
Avatar billede Holme Nybegynder
12. marts 2013 - 14:31 #1
Den rigtige meddelelse er selvfølgelig:
"Dette 64-bit program kan ikke installeres med Microsoft Office Klik og kør. Fjern Microsoft Office Klik og kør, og prøv igen"

-Lars
Avatar billede ole_madsen Ekspert
12. marts 2013 - 14:49 #2
Hvilken version af 2010 er det? - Microsoft har lukket af for installationen af visse af dem, bl.a. 2010 starter.

Men ellers er det jo ikke office du skal afinstallere, men "Microsoft Klik og Kør" du skal kigge efter. Det er et selvstændigt program der bruges til at downloade og installere office produkter.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
12. marts 2013 - 14:51 #3
Du kan også forsøge med guides´ne her: http://support.microsoft.com/kb/290301
Avatar billede Holme Nybegynder
27. marts 2013 - 07:44 #4
Hej igen
Desværre har ingen af Microsofts egne guider hjulpet ;-(
Så jeg må installere en ny Win7 for at kunne komme videre,

Dette emne lukkes

-Lars