Avatar billede sc0091 Nybegynder
12. marts 2013 - 11:50 Der er 1 løsning

Så prøver jeg igen - 2 ting mangler i ...............

Hej.

Jeg har lavet et regneark som skal bruges til at ensarte mail
sendt til vores fællespostkasse på arbejde.
Når arket er udfyldt(alle felter) og der trykkes på knappen 'Send skema til CAB' laves en mail med indholdet af nogle af felterne i overskriften og selve regnearket vedhæftes mailen.
Det er første gang jeg prøver VBA i EXCEL så koden er hugget fra nettet og stykket sammen flere steder fra. Koden kan sikkert laves bedre/kønnere men det virker pånær 2 ting:

Der er 'Autowrap' på de enkelte felter men når jeg udfylder et felt med mere end der kan stå på den ene linie i feltet bliver feltet ikke automatisk gjort større når man går videre til næste felt. Håber i forstår og kan fortælle mig hvad der skal rettes.

Regnearket bliver i mailen til en TMP-fil. Jeg ved ikke om det skyldes en opsætning i vores mailsystem(LOTUS NOTES) eller det skylles noget andet.

Jeg håber i kan hjælpe.

Det er Office Proffessionel 2007 og LOTUS NOTES 8.5.2

http://gupl.dk/ (...) og password er sc0091

Hilsen SC0091
Avatar billede sc0091 Nybegynder
13. marts 2013 - 09:01 #1
Lukker denne mail.