Avatar billede jesper_hc Nybegynder
11. marts 2013 - 18:10 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ny blæser til Sony Vaio VPC CW2S1E: Guide + forhandler søges.

Hej

Min blæser er ved at være helt død på min godt 3 år gamle bærbare (den rasler) og derfor vil jeg have den udskiftet. Min kammerat der roder med elektronik via sin universitetsudd. vil gerne hjælpe mig, hvis jeg kan finde en ny blæser + guide til hvorledes denne kan skiftes.

Jeg har kunne finde en ny blæser på både ebay og Amazon, men hvis der er andre forslag til forhandlere, lytter jeg meget gerne.

Det vigtigste er dog en guide til adskildelse. Er der nogen, der ligger inde med en guide eller som har bedre googleskills end jeg?

På forhånd tak.
Avatar billede sadolin1978 Novice
11. marts 2013 - 18:46 #1
prøv evt. her

mont. vejledning kan næsten sikkert findes på youtupe

http://www.datamarked.dk/blaeser/sony/modelkategori5.html
Avatar billede 220661 Ekspert
11. marts 2013 - 19:20 #2
synes jeg læste i et link at der i manualen til pc skulle være nogle sider om hvordan man skiller og samler pc.
Har du en manual og har tjekket der?
Avatar billede jesper_hc Nybegynder
25. marts 2013 - 17:58 #3
Problemet løst. Jeg købte blæseren, åbnede den og skiftede den. Det kræver fingersnilde og derudover noget kølepasta, men det kan klart anbefales.
Avatar billede Kristoffer_D Nybegynder
26. marts 2013 - 19:56 #4
Jeg tillader mig lige at lytte med, da jeg har samme maskine og overvejer at skifte kølere. Jeg har renset min køler med et par vatpinde, men jeg synes ikke det gjorde alverden :( Den køler du købte, ved du om det var en org. fra Panasonic eller en kraftigere (jeg kunne godt tænke mig en der havde flere rpm nemlig) og hvordan er dine erfaringer nu her et par dage efter. Var det pengene værd ? :)

vh. Kristoffer.