Avatar billede kop Nybegynder
11. marts 2013 - 18:00 Der er 8 kommentarer

lyd udfald

Jeg køre med styresystem 10.7.5  .fuldt opdateret  men jeg oplever mange gange putteren ligsom staller når jeg er på nettet eller bare når jeg spiller musik og det er pis.e irriterende..er der mon nogen som kan fortælle mig hvad der evt får mini Mac"en  det er en 2,3ghz intel core i5 2 gb ram  til at stalle.
Avatar billede egonspock Seniormester
11. marts 2013 - 18:08 #1
For lidt RAM. Mindst 4 gerne 8 GB (selvom det er træls at sætte i en Mac Mini)
Avatar billede kop Nybegynder
11. marts 2013 - 22:45 #2
når det er nu ikke så slemt i en mac mini det er bare en prop i bunden der skal skrues ud    men et godt gæt er mere RAM  ......hvorfor sælger den den med 2 gb når alle siger minst 4 gb
Avatar billede egonspock Seniormester
11. marts 2013 - 23:03 #3
Jeg tror de solgte den med 2GB fordi det er rigeligt, hvis man blot vil køre en webserver fra den, og ikke bruge den som desktop-computer. Men nu får man den heller ikke med mindre end 4 GB i.
Avatar billede kop Nybegynder
11. marts 2013 - 23:52 #4
hvor får man ram til en mac  mini  2012 model  1333mhz ddr3
Avatar billede kop Nybegynder
11. marts 2013 - 23:53 #5
men tak for hjælpen
Avatar billede kop Nybegynder
11. marts 2013 - 23:54 #6
tak for hjælpen
Avatar billede kop Nybegynder
26. marts 2013 - 22:06 #7
har upgraderet til 8 gb ram men prob er ikke løst .. den staller stadig på nettet og i lyd  det er ligsom at den fryser et kort øjeblik ....hvad hulen kan det være
Avatar billede kop Nybegynder
07. september 2013 - 22:15 #8
ja så er problemet løst ...det var en defekt hdd ....har nu købt en ssd og vupti så er sagen bøf