Avatar billede zekedk Novice
11. marts 2013 - 11:52 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke finde trådløs printer på netværket

Hejsa

Jeg har fået mig en HP Laserjet pro 200 m276nw, og har fået den på det trådløse netværk, men når jeg går ind i printere og enheder og vil tilføje netværksprinteren kan windows ikke finde den. Nogen der har nogen løsningsforslag?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
11. marts 2013 - 11:57 #1
Tjo - hvis ikke den er konfigureret til dit trådløse netværk, skal den først det.

Der følger en CD med sådan en printer, du sætter i PC´en - og så skulle installationen gerne starte sig selv, rimeligt forklarende.

Har du været gennem det skridt?
Avatar billede Blueeyez Mester
11. marts 2013 - 12:01 #2
Avatar billede zekedk Novice
11. marts 2013 - 12:25 #3
Ja det har jeg også gjort :) Og når installationen kommer til og skal finde den trådløse printer kan den heller ikke det :(
Avatar billede zekedk Novice
11. marts 2013 - 12:26 #4
Nej bruger godt nok windows 7 :)
Avatar billede zekedk Novice
11. marts 2013 - 13:25 #6
Hvis jeg følger den kommer jeg til det sted hvor programmet skal søge efter den trådløse printer, og det er der den ikke kan finde den.
Avatar billede Blueeyez Mester
11. marts 2013 - 13:38 #7
Måske din firewall blokerer? Eller en port i routeren skal åbnes?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
11. marts 2013 - 13:47 #8
Du skriver du har fået den på det trådløse netværk. Men et eller andet er tilsyneladende gået galt, så jeg tror lettest du slipper om det, ved at resette den trådløse forbindelse på printeren, og prøve forfra igen.
Avatar billede juleulven Nybegynder
12. marts 2013 - 17:41 #9
#0 hvilken IP-adresse har printeren fået på dit trådløse netværk?
kan du pinge den IP-adresse/se den på http://ip.adressen.til.printeren ?