Avatar billede jarret Nybegynder
09. marts 2013 - 22:24 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Ny forside er jeg på rette vej?

Hej

jeg er ved at lave en ny forside til hvemkommer.dk.

den er ikke helt færdig og teksten har jeg ikke opdateret endnu men hvad siger i er den attraktiv og overskuelig? - so far

http://www.hvemkommer.dk/index_v3.php
Avatar billede MartinDenFørste Juniormester
10. marts 2013 - 09:51 #1
Jeg ved sgu ikke helt hvad jeg skal bruge det til men det ser meget overskueligt ud :-) jeg tror mange vil bruge facebook og bare skrive til dem, måske sende en sms eller email. Men ja sitet ser skidegodt ud ;-)
Avatar billede chalde Seniormester
10. marts 2013 - 10:09 #2
#1 Nu er det ikke alle der bruger facebook (personligt ignorerer jeg samtlige events jeg får tilsendt), dertil giver SMS og email ikke muligheden for automatisk at holde styr på det.
Se evt. Doodle's succes ;)

#0 Dejligt simpelt og overskueligt.
God idé med de ekstra muligheder når man opretter :)
Avatar billede jarret Nybegynder
10. marts 2013 - 14:41 #3
hej tak, for feedback og godt at i synes det er overskueligt :)
Mth facebook er det langt fra siden største udfordring - som jeg ser det - hvemkommers use case og til dels også målgruppe er en anden og har været her før FB kom til DK -  en del af mine brugere har facebook grupper og linker til hvemkommer for tilmelding.
Avatar billede jarret Nybegynder
10. marts 2013 - 14:43 #4
det er nærmere sider som
https://www.nemtilmeld.dk/
www.hodlsport.dk

etc det er udfordringer..
Avatar billede jarret Nybegynder
10. marts 2013 - 14:51 #5
og nu vi er ved det.. :)

det er efter min mening en generel fejlopfattelse at mange tror at produkter der rammer samme grundlæggende behov ikke kan leve sideløbende på nettet. Selvom det i højgrad er tilfældet med materielle produkter..... der er selvf. de netværkseffekt underlagt produkter som facebook hvor en eller max et par stykker vil overleve.

Man kan vel godt ha held med at drive en lille fransk restaurant selvom der ligger en Mac D i byen..
Avatar billede jarret Nybegynder
11. maj 2013 - 07:02 #6
l
Avatar billede jarret Nybegynder
11. maj 2013 - 07:04 #7
l