Avatar billede Nikolajhaugaard Nybegynder
09. marts 2013 - 21:49 Der er 1 løsning

Wordpress, dur ikke efter installation af backup plugin (desperat)

Hej allesammen.
Jeg er virkelig på skideren. Jeg har på min hjemmeside http://sorenogeddy.dk/ installeret et plugin 'Packup Manager' for at kunne tage en backup af siden, da den lige var blevet færdig, og offentliggjort. Efter installationen viser den disse koder i toppen af hjemmesiden:

Warning: set_time_limit() [function.set-time-limit]: Cannot set time limit in safe mode in /var/www/sorenogeddy.dk/public_html/wp-content/plugins/simple-backup/simple-backup-ftp-tools.php on line 17

Og når jeg går ind på login siden: http://sorenogeddy.dk/wp-login.php
skriver den også nogle koder i toppen.. Når jeg så forsøger at logge ind i kontrolpanelet, for at slette det plugin igen, fyldes skærmen bare med koder?? Og der er intet jeg kan gøre...
Jeg er virkelig desperat da siden er meget besøgt lige nu, og blev lanceret for kun 3-4 timer siden... Og jeg aner ikke hvad jeg skal gøre...

Jeg vil gøre alt for at få en hjælpende hånd.

Mange tak!
Avatar billede Nikolajhaugaard Nybegynder
09. marts 2013 - 21:56 #1
Jeg klarede det heldigvis :D Puha jeg er lettet.