Avatar billede leoni Nybegynder
09. marts 2013 - 16:51 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Internetsider fylder mere end min skærm.

Pludselig er internetsider blevet bredere og højere end normalt således jeg skal scrolle frem og tilbage, op og ned.
Eks. Ekspertens hjemmeside, men også alle andre sider f.eks. BT.dk m.fl.
Min normale startside er helt ok - ingen ændring. Den ser og opfører sig normalt med iconerne på de rigtige steder og i de rigtige størrelser.
Det er kun når jeg går på mail og Internet Explorer, at det sker.
Hvad kan jeg gøre?
Avatar billede keysersoze Guru
09. marts 2013 - 17:00 #1
Mon ikke du bare har fået zoomet ind? Prøv at klik på Vis -> Zoom og sæt den til 100% hvis den ikke allerede er.
Avatar billede 220661 Ekspert
09. marts 2013 - 17:06 #2
Eller prøv at holde ctrl nede medens du scroller med musen til den størrelse du vil have.
Avatar billede martens Guru
09. marts 2013 - 17:27 #3
tast CTRL + 0  ( nul )