Avatar billede MrThes Nybegynder
09. marts 2013 - 09:46 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Windows 8 opdatering stopper altid ved 15%

Hej derude.

Jeg har lige fået ny computer, som kører med Windows 8. Jeg blev begejstret lige i det sekund jeg startede computeren for første gang.

Jeg er bare støt på et problem nu, som går mig konstant på.

Windows Update virker ikke.

Hver evigt eneste jeg skal genstarte for at fuldføre opdateringerne,  stopper den altid ved 15%. (Den når lige at runde 16%, hvorefter den går tilbage til 15% og så får jeg en fejlmeddelse om at det ikke var muligt at konfigurer).

Har set en lignende tråd, hvor der stod man kunne dele opdateringerne op i bider.

Jeg har dog 30 opdateringer som skal fuldførers og jeg har ingen idé om hvilke jeg må / ikke må tage på samme tid.
Avatar billede vejmand Juniormester
09. marts 2013 - 09:50 #1
Ved ikke om dette hjælper dig, det er godt nok ved 13%: http://support.microsoft.com/kb/2770816
09. marts 2013 - 09:59 #2
* Ti hi "...Jeg blev begejstret lige i det sekund jeg startede computeren for første gang... ... det er første gang jeg har set/hørt nogen komme med den udtagelse mht. WIN8  ;-) *
Avatar billede Slettet bruger
09. marts 2013 - 10:11 #3
måske denne vej
stop og start sevice under computeradministration-tjenester

Windows update

hvis uret i systemtray går forkert kan det også være årsagen

men at du er glad for win 8 må stå for din egen regning
det er en vista klon med alle dens særheder de bare har bygget videre på
superadministratorkonto der skal deaktiveres ligesom i vista
ellers kan du ikke bruge den til spil
båndbredde der skal åbnes ved brug af utorrent ligesom i vista
uac som de gudødemig stadig syntes er hit for menneskeheden
der er mange flere men bare nogle af dem
m.v.h
Avatar billede MrThes Nybegynder
09. marts 2013 - 10:19 #4
vejmand:

Det vil jeg prøve. :-)
Avatar billede vejmand Juniormester
09. marts 2013 - 10:24 #5
Bare til en anden gang, husk at sende egne indlæg som "Kommentar" og ikke som "Svar".
Svar er til pointgivning, som tak for hjælpen, når problemet er løst.