Avatar billede jkn83 Praktikant
07. marts 2013 - 11:22 Der er 1 løsning

Wordpress galleri (visning)

Hej.

Har lidt problemer med wordpress og galleri visningen på siden. Sådan som det ser ud nu, vises galleri som en slags kategori eller "mappe" visning. Hvad jeg ønsker i stedet, er et direkte link ind til de billeder der ligger uploadet til mit galleri... (som hvis jeg går til albummet)

Yderligere er der noget menu tekst i bunden jeg ønsker fjernet, så galleriet får et noget cleanere look, altså fjerne søgefunktionen samt menu visningen under billederne.

Er dette muligt på den ene eller anden måde?

Dette er siden jeg leger med: http://sk0d.net/ (under billeder ses hvad jeg mener og menu punktet vil jeg have til gå direkte til albummet).

Dette er hvad jeg ønsker:
http://plusarkitekter.dk/ (klik under referencer).
Jeg ønsker ikke nødvendigvis et tilsvarende album, men at mit galleri vises direkte når man trykker på billeder og ikke en oversigt af albums.

Forslag?
Avatar billede jkn83 Praktikant
07. marts 2013 - 22:34 #1
fixed med nyt galleri... NextGen Gallery og så lidt læsning om mulighederne med dette og shortcodes...