Avatar billede askalot Mester
07. marts 2013 - 01:34 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Kan jeg bruge samme FileSystemObject?

Hej, lad os sige man har et større projekt, jscript og HTA, hvor der skal bruges filesystemobject på kryds og tværs. Er der nogen ulemper i at lave kun én instans of fso.. og så genbruge?..er fso generisk på den måde?
Avatar billede arne_v Ekspert
07. marts 2013 - 02:31 #1
Det mener jeg ikke. Der er ikke nogen kontekst i FSO.
Avatar billede arne_v Ekspert
07. marts 2013 - 02:31 #2
Men har du overvejet en lidt nyere teknologi?
Avatar billede askalot Mester
07. marts 2013 - 02:46 #3
Jo, ville gerne, men jeg er ikke udannet programmør.. indtil videre har springet til, enten java eller c, umiddelbart været for stort..  =)

Dvs..du mener at jeg godt kan bruge en enkelt instans af et FileSystemObject (læg gerne et svar så gir jeg point =))
Avatar billede arne_v Ekspert
07. marts 2013 - 02:52 #4
Hvis du kan VBS kunne du jo kigge paa VB.NET.

Og hvis du er paa Windows 8 saa kig paa muligheden for at lave WinRT apps i HTML/CSS/JS.
Avatar billede arne_v Ekspert
07. marts 2013 - 02:52 #5
Men ja - du kan godt genbruge FSO - der er ikke nogen properties med state.
Avatar billede askalot Mester
07. marts 2013 - 02:55 #6
VB..tjo til nøds =/
Jeg er rimeligt glad ved javascript syntaksen
Avatar billede askalot Mester
07. marts 2013 - 03:07 #7
Ok, ja jow.. jeg synes egentlig HTA er ret fint da jeg mine små projekter altid bruger andre folks commandline programmer (som jeg alligvel aldrig ville kunne lave bedre selv).. og som GUI kan jeg ikke øsnke mig noget bedre end html+css ..ja selv flash hvis det skulle være.

Det eneste jeg virkelig mangler er dragdrop funtionalitet. Altså det at tage en fil og trække over GUI.

Mange tak for svar