Avatar billede petruss Nybegynder
06. marts 2013 - 23:22 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Forum signatur på hjemmeside

Er der en der kan fortælle mig hvordan jeg får koden fra en forum signatur til at virke på en hjemmeside?
Koden ser sådan ud:
[IMG]http://nat-rygeren.dk/sig/signature.php?sd=2013-03-06&iib=1-4-10&mlpd=4&cpc=2.00&cpd=20[/IMG]
Jeg har prøvet at lægge den ind på en html side samt php men jeg får bare koden at se.
Jeg kan se her under hvor jeg skriver at det er en BBkode men aner ikke hvad jeg skal stille op med den oplysning :)
Avatar billede olebole Juniormester
07. marts 2013 - 00:13 #1
<ole>

Hvis du skriver dette i en HTML-kode:

- implementeres det pågældende billede på det pågældende sted

/mvh
</bole>
Avatar billede petruss Nybegynder
09. marts 2013 - 05:58 #2
Sørme så Ole, mange tak for hjælpen.
Send lige et svar så du kan få point :)
Avatar billede olebole Juniormester
09. marts 2013 - 16:05 #3
Ellers tak, jeg samler ikke point. Du lægger bare selv et svar og accepterer det, så tråden lukkes  =)
Avatar billede petruss Nybegynder
09. marts 2013 - 20:43 #4
Ole's svar var en stor hjælp så lukker