Avatar billede goldeneagle Nybegynder
06. marts 2013 - 19:19 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Windows 7 med Windows Mail - Adressegrupper

Hej!

Ved forsøget på oprettelse af en "Adressegruppe" i "Windows Mail" (IKKE "Windows Live Mail") og med styresystemet "Windows 7" får jeg ikke muligheden for at vælge "Adressegruppe" men kun "Kontaktperson".
Ifølge hjælpefunktionen i "Windows Mail" skulle begge muligheder være til stede, men kun oprettelse af "Kontaktperson" er muligt.
Er der noget, der skal gøres, før denne valgmulighed bliver vist ?

M.v.h.
Ole Laursen
Grenå
Avatar billede claes57 Ekspert
06. marts 2013 - 19:51 #1
windows mail udgår (er udgået) lad være med at bruge tid på det.
Vil du have en offline email ting, så brug thunderbird.
http://www.mozilla.org/da/thunderbird/
det kan grupper (bruger det selv) og meget mere, og kan let flyttes fra alt fra xp til win8
Avatar billede goldeneagle Nybegynder
07. marts 2013 - 08:25 #2
Hej !

Tak for et hurtigt svar.
Det er ikke min egen komputer, og der skal ikke skiftes til en anden emailklient.
Er der andre, der har løsningen ?

M.v.h.
Ole Laursen
Grenå
Avatar billede goldeneagle Nybegynder
11. marts 2013 - 07:01 #3
Hej !

Kan det være sammensætningen af "Windows 7" og "Windows Mail", der er skyld i den manglende mulighed ?
"Windows 7" kører normalt med "Windows Live Mail".
"Windows Vista" blev leveret med "Windovs Mail"

M.v.h.
Ole Laursen
Grenå
Avatar billede goldeneagle Nybegynder
23. marts 2013 - 07:52 #4
Hej !

Hvis ikke der er nogen, der kan løse opgaven hvor Windows Mail bibeholdes, må jeg vel nødvendigvis selv afgive et svar for at afslutte tråden ?
Jeg giver chancen for points et stykke tid endnu.

M.v.h.
Ole Laursen
Avatar billede goldeneagle Nybegynder
05. april 2013 - 08:23 #5
Hej !

Jeg afslutter tråden.

M.v.h.
Ole