Avatar billede kane Juniormester
12. august 2001 - 20:13 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Server går ned?

jeg får en fejl på min server

RSM cannot manage library CdRom0. it encountered an unspicifed erro. This can be caused by a number of problems including, but not limited to, database corruption, failure communication with the library, or insufficient system resources.

og endnu en

The browser service has failed to retrived the backup list too many times on transport\\device\\NetBT_Tcpip_

Avatar billede kane Juniormester
12. august 2001 - 20:20 #1
det er en win2000 ad. server.........
Avatar billede kane Juniormester
12. august 2001 - 20:25 #2
kan jeg få den til at fortælle hvad problemet er??
Avatar billede cyberbird Nybegynder
12. august 2001 - 20:38 #3
Du kan prøve at se www.fejlfinding.dk
Avatar billede cyberbird Nybegynder
12. august 2001 - 20:40 #4
Ups-undskyld,jeg mente http://www.fejlfinding.dk/
Avatar billede kane Juniormester
12. august 2001 - 20:58 #5
øhhh hvad kan jeg bruge det til?
Avatar billede cyberbird Nybegynder
12. august 2001 - 21:06 #6
Du kan se om der er problemer på de forskellige centraler.
Avatar billede kane Juniormester
12. august 2001 - 21:12 #7
det er på min egen server
Avatar billede cyberbird Nybegynder
12. august 2001 - 21:17 #8
Ups-hej!
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
12. august 2001 - 22:18 #9
Prøv programmet sandra....
der kan du se mange oplysninger om dit system, den kan komme med forslag eller påpege fejl i opsætningen!

jeg er selv meget imponeret over hvad den kan oplyse om

http://www.sisoftware.demon.co.uk/sandra/
når du har fået indstalleret den, Kan du køre mange forskillige test, hvorefter du får en lang liste med alle mulige oplysninger.....tryk F1 og du får yderligere hjælp....helt genialt program
Avatar billede kane Juniormester
12. september 2001 - 06:41 #10
fandt selv frem til det
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
12. september 2001 - 17:07 #11
så lad os få at vide hvad det var, så andre kan lære, og vi kan se du ikke svindler
Avatar billede kane Juniormester
12. september 2001 - 17:16 #12
hmmm land tid siden.......jeg havde ikke stoppet for min smtp og ftp i IIS5......men kørte et ftp server og smtp server program ved siden af.......det kunne den ikke rigtigt lide......tror også det var efter at jeg installeret et overvågnings program......så der gik lidt ged i den.........nu er ftp og smtp stoppet.....og overvågnings programmet er væk.....så nu kører det fint.