Avatar billede Andershoegh Seniormester
05. marts 2013 - 21:15 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Kan man få en adblocker til Safari på en iPad

Har nogen et godt forslag, til en adblocker til en iPad
Syntes det er en mangel ved Safari at jeg ikke kan finde en.

Nødvendigt næsten med alle de popups der kommer på f.eks Eksperten
Avatar billede claes57 Ekspert
05. marts 2013 - 21:51 #1
nix - det nærmeste er via en trediepart-gateway, og lader denne sortere i dine data. Og det forsinker hastigheden en del + du lader denne part læse alle dine søgninger.
Avatar billede Slettet bruger
05. marts 2013 - 21:58 #2
Du kan, fra Apple store, lægge google chrome ind gratis.
Avatar billede Andershoegh Seniormester
05. marts 2013 - 22:12 #3
Det lyder som en god ide, hvis jeg så kan installere adblock plus der, uden større svækkelse af hastigheden end det giver normalt giver på en pc.
Avatar billede Slettet bruger
05. marts 2013 - 23:07 #4
Desværre, jeg har lige prøvet at downloade Adblock for chrome, men den fås kun gennem chrome webshop, som ikke understøttes af Apple iPad. Mon Apple får penge for at forhindre adblocks?
Avatar billede Slettet bruger
05. marts 2013 - 23:08 #5
Ps. Men chrome er da stadig et bedre valg end safari.
Avatar billede Andershoegh Seniormester
06. marts 2013 - 06:03 #6
Ja man kunne nemt få den ide at Apple får penge for det.

Har lidt for sjov prøvet at hente Opera, der jo også har en adblock plus, men heller ikke der kunne jeg få adblock plus installeret.

Lidt underligt at jeg ikke kan finde Firefox i deres shop, når det er et opensource program. ?

Men enig i at Chrome er et bedre valg.
Avatar billede Andershoegh Seniormester
06. marts 2013 - 06:28 #7
Men er alligevel i tvivl om det lykkedes at installe adblock til Opera eller om der er indbygget adblock i Opera, da jeg syntes det nu er uden reklamer og også lidt langsommere
Avatar billede Andershoegh Seniormester
06. marts 2013 - 06:32 #8
Avatar billede Andershoegh Seniormester
06. marts 2013 - 06:41 #9
Det tror jeg faktisk der er.

De 2 første gange jeg loggede på E. Fra Safari Poppede der stort popup- skilt op om er du studerende op.

Det skete ikke ved Opera
Avatar billede Slettet bruger
06. marts 2013 - 11:08 #10
Jeg ved ikke om der er indbygget adblock i opera, men Apple tillader ikke at man installerer fra linket.
Avatar billede Andershoegh Seniormester
07. marts 2013 - 22:55 #11
Jeg kunne heller ikke installere adblock til Opera fra linket, som jeg skrev i #6
Men blev bare forbavset så mange reklamer, der var mindre i Opera end i Safari

Jeg hugger alle de point selv