Avatar billede heenet Novice
05. marts 2013 - 14:13 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Num Lock default på Lenovo B590

Det kan forhåbentlig ikke passe, at man ikke kan sætte en Lenovo B590 til, at Num Lock er slået til, når den starter, men hvor gør man det??

Jeg har været inde i bios, hvilket også var en udfordring, vist nok pga. Windows 8, men der er nærmest ingen muligheder. Der er et sted med Fn knappen, men det har vel ikke noget med det at gøre?

På forhånd mange tak!
Avatar billede heenet Novice
05. marts 2013 - 14:40 #2
Jeg har en dårlig vane med at rode efter svar i timer, for til sidst at spørge her, hvorefter jeg selv finder svaret, men Michael du har jo fundet akkurat den samme side :-)

Kan lige tilføje at den nemme løsning med at ændre værdien til 2 i registreringsdatabasen ikke virker på en Lenovo B590, så det skal være svaret med den lange værdi og så med hurtig start slået fra.

Smid et svar Michael, så er der points :-)
Avatar billede michael_stim Ekspert
05. marts 2013 - 14:43 #3
Samler ikke, så læg bare et svar selv og accepter dit eget svar, så spørgsmålet bliver lukket ;o)
Avatar billede heenet Novice
05. marts 2013 - 14:54 #4
Det er helt op til dig, men tak for input :-)