Avatar billede dannyhare Nybegynder
04. marts 2013 - 12:44 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Facebook

Nu er jeg ikke den store facebook bruger, så jeg ved ikke meget om deres Apps mv.

Så her er et ret simpelt spørgsmål:

Hvis jeg nu har en side for en virksomhed, og folk skriver på deres væg, er det så muligt at de beskeder automatisk sådan rent tilfældigt 1 ad gangen kan komme på deres alm. website med noget slide halløj ?
Avatar billede olebole Juniormester
04. marts 2013 - 16:52 #1
Avatar billede olebole Juniormester
04. marts 2013 - 16:54 #2
*LoL* Prøver lige igen  *D

Facebook tilbyder en del forskellige muligheder. Til dit formål er JavaScript API'et nok mest aktuelt. Prøv f.eks. at kikke på Social Plugins.
Avatar billede dannyhare Nybegynder
06. marts 2013 - 18:35 #3
Skriv svar for at få point :) og tak.
Avatar billede olebole Juniormester
06. marts 2013 - 19:02 #4
Ellers tak, jeg samler ikke point. Du lægger bare selv et svar og accepterer det, så tråden lukkes  =)
Avatar billede dannyhare Nybegynder
06. marts 2013 - 19:08 #5
Samme her, men der er jo nogle her inde der går MEGET op I det :)

God dag!
Avatar billede olebole Juniormester
06. marts 2013 - 19:19 #6
Tak, i lige måde  =)