Avatar billede Torben_Staehr Nybegynder
02. marts 2013 - 15:43 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Slide show

Jeg er begyndt at lave slideshows billederne tilsættes lyd over samles i en film). Jeg bruger bl.a. NCH Fotostage.
Når mine fotos anvendes i programmet har de tendens til at være uskarpe. Hvad gør jeg mon forkert?
Hvad er det bedste amatør-program til slideshows.
Avatar billede claes57 Ekspert
02. marts 2013 - 16:15 #1
har du prøvet irfanview (gratis)?
Avatar billede Torben_Staehr Nybegynder
02. marts 2013 - 21:45 #2
også det har jeg prøvet. men der kan jeg ikke redigere lyd sammen med fotos (så vidt jeg ved).
Avatar billede Slettet bruger
07. marts 2013 - 17:20 #3
Har du prøvet photo story?  http://microsoft-photo-story.en.softonic.com/

Det er efter min mening et nemt, godt og gratis program at anvende når man skal lave slideshowet. Desuden gør den også billederne lidt mere spændende og livlige, da der bliver zumet ind eller ud på billederne under slideshowet. Men så vidt jeg husker er der en del forskellige overgangen og indstilling som brugeren selv kan indstille.

Mener også det er muligt både at indspille lyd eller tilføje et musiknummer til slideshowet i programmet.
Avatar billede Torben_Staehr Nybegynder
08. marts 2013 - 11:07 #4
Tak for svar. Jeg vil prøve dit forslag