Avatar billede lassekristensen Nybegynder
12. august 2001 - 18:26 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Php OPG

Hej! Er der nogen der kan lave / har de samme php-filer som de bruger på http://www.dinmor.dk ? De skal kunne automatisk lave en top 3, man skal kunne uploade billeder som  får et ID, og de automatisk bliver sat ind på siden med thumbnails p.s. jeg sætter nogle flere point til (323 point) hvis i kan lave det.
Hilsen Lasse
Avatar billede fireworld Nybegynder
17. august 2001 - 14:10 #1
Det med billederne skal serveren kunne understøtte

g-lib ellers kan jeg godt lave det !...

Avatar billede lassekristensen Nybegynder
17. august 2001 - 15:50 #2
Nej tak det behøver du ikke,, Jeg HAR allerede lavet det selv :)