Avatar billede mamme Nybegynder
28. februar 2013 - 18:26 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Fjerne installations-rester?

Hej,

Jeg har fået ny pc og er i den anledning igang med, at afinstallere noget af det pre-installeret software.

Jeg har afinstalleret et program der hedder Toshiba HWsetup, men det optræder stadig under strømstyring og højreklik på strøm, kan det fjernes?

Her er et par billeder (kig rød pil):
http://tinypic.com/r/k2cqdk/6
http://tinypic.com/r/2mgqhwy/6
Avatar billede haverslev Novice
28. februar 2013 - 18:38 #1
Tag et kig på PC Decrapifier

http://pcdecrapifier.com/
Avatar billede milter Ekspert
28. februar 2013 - 19:02 #2
Er du sikker på, du ønsker at fjerne Toshiba HWsetup? Ifølge det, jeg kan læse mig til, giver den dig mulighed for at justere adskillige indstillinger på din computer.

Men det har du måske fundet andre og bedre metoder til ....?
Avatar billede mamme Nybegynder
28. februar 2013 - 19:55 #3
PC Decrapifier kan ikke finde noget. Programmet er fjernet via fjern program i kontrolpanel, så skulle mene det var den rigtige måde

milter, som jeg ser det, er HWsetup bare et program der samler ting man finder i kontrolpanel og enhedshåndtering.. vurderede jeg ikke havde brug for det
Avatar billede 220661 Ekspert
28. februar 2013 - 23:19 #4
Ved ikke om Revo Uninstaller free kan hjælpe dig. Det kræver nok at programmet skal være fysisk på computeren før du fjerner det med Revo.

http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html
Når programmet startes kommer et billede med alle programmer som du har. Vælg "Dit program" og tryk på afinstaller. 3 mulighed der vises i næste boks accepteres. Programmet afinstalleres. Du trykker på næste og registreringen tjekkes for efterladenskaber. Når resultatet kommer vælger du "vælg alt" og trykker slet og herefter på  næste. nogle gange kommer der filer op to gange og her vælges også at slette disse.
Genstart pc.
Avatar billede mamme Nybegynder
01. marts 2013 - 22:05 #5
Det virkede 220661 :-) smid et svar
Avatar billede 220661 Ekspert
02. marts 2013 - 09:40 #6
så lægger jeg et svar her.
God weekend.