Avatar billede smudo Nybegynder
12. august 2001 - 18:12 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

præsentation af billeder

jeg er i gang med en præsentation hvor jeg vil vise nogle billeder. den er lavet i frames og jeg har en masse thumbnails som jeg vil have til at linke til et fuldt størrelses billede. Hvordan gør jeg det lettest? er man virkelig nødt til at oprette et frame til hver af de store billeder?
en beta kan ses på www.leef.dk/smudo

- mange tak
Avatar billede mat Nybegynder
12. august 2001 - 18:22 #1
Ja det er du nødt til....come on, hvor doven er det lige du er? ;)
Avatar billede ktromborg Nybegynder
12. august 2001 - 18:24 #2
Ja, det bliver du nødt til. En ting du skal ændre på er dine knapper. Der er kun når musen er over de enkelte bogstaver at man kan trykke på dem.
Avatar billede lingoman Nybegynder
12. august 2001 - 18:26 #3
Hvad der er lettest og hvad der er hensigtsmæssigt er nok 2 forskellige ting.

Er fil størrelserne på de store billeder også store, bør du nok linke dem til at loade ind i din Flash film i stedet for at have dem i hver sin frame.
Avatar billede mat Nybegynder
12. august 2001 - 18:27 #4
den studsede jeg også over :)
Avatar billede smudo Nybegynder
12. august 2001 - 18:39 #5
tak for svarene, hvordan får jeg så mine knapper til at kunne trykkes på i stedet for kun tekste?
Avatar billede mat Nybegynder
12. august 2001 - 18:45 #6
dobbeltklik på knappen, den frame hvor der står \"over\" tegner du en sort kasse der \"dækker\" teksten.
Det er så knappens \"hit\"-område, aktivområde, hotspot om du vil....

ingen point til mig....hvor ondt :)
Avatar billede mat Nybegynder
12. august 2001 - 18:53 #7
jeg er en klovn...det er i \"hit\"-framen....sorry
Avatar billede smudo Nybegynder
12. august 2001 - 19:32 #8
en anden gang får du nok pointene - sorry

Men ellers mange tak for svarene, det har virkelig hjulpet. Jeg er jo ikke helt så hård til Flash!

(^-^)