Avatar billede shamanic Nybegynder
12. august 2001 - 17:56 Der er 14 kommentarer og
3 løsninger

TDC Adsl 256/128 ATM netkort

Er jeg den eneste der har et problem med min tdc adsl linie, ca. hvert 5. el. 10. minut sker der at jeg oplever flowstop. dvs. at min forbindelse fryser i 5-10 sekunder. Og det er ret irriterende at når jeg spiller Ultima online at der sker \"Connection lost\", og så bliver jeg nødt til at logge på igen. Det der irritere mig mest er at hvis jeg er i kamp med min character, og det så sker, så når jeg logger ind igen så er min character som regel død.
Er der noget jeg kan gøre ved det? heldigvis har jeg kun denne forbindelse i en måned endnu, og så skifter jeg til cybercity.
Avatar billede driis Nybegynder
12. august 2001 - 18:02 #1
Jeg har en 512/128 forbindelse, og jeg har også oplevet flowstop til tider, dog kun sjældent. I den sidste måned, er det vel sket en 3-4 gange, hvor jeg har opdaget det. Jeg har talt med TDC support, som benægter, at der skulle være et problem med linjen.
Avatar billede shamanic Nybegynder
12. august 2001 - 18:06 #2
min forbindelse har ellers kørt upåklagelig de sidste 5,5 måned, men indtil for en uge siden, er den begyndt på dette her!
Avatar billede cyberbird Nybegynder
12. august 2001 - 18:08 #3
Måske du kunne prøve http://www.fejlmelding.dk/
Avatar billede retaxes Nybegynder
12. august 2001 - 18:08 #4
TDC vil altid benægte 2 ting, for høje regninger og at der skulle være tekniske problemer ;o)
Avatar billede phineas_phreak Nybegynder
12. august 2001 - 18:13 #5
jeg har gennem de sidste 2-3 uger oplevet præcis det samme lort. Jeg har en proaccess 256/256 linje. Når jeg surfer uploader downloader, spiller CS eller andet får jeg de lorte timeouts hvert 30. sek på omkring 10 sek.

Jeg bor i nordsjælland og ved der er flere jeg kender der har samme problem. Er det TDC der ik kan få fingeren ud af røven til at læge noget mere kobber ned eller hvad ???

Det er fandme til at brække sig over. kunderne strømmer sig ind. De har ik nok til at give ADSL til alle deres kunder, og det går så ud over os. Skrabet. Håber fandme dixa.ne får dem på bedre tanker. bare ærgeligt man ik bor i storkøbenhavn. Se selv: www.dixa.net
Avatar billede retaxes Nybegynder
12. august 2001 - 18:17 #6
phineas_phreak> 2Mbit for 398 er noget der vil noget ;o)
Avatar billede shamanic Nybegynder
12. august 2001 - 19:11 #7
Avatar billede shamanic Nybegynder
12. august 2001 - 19:12 #8
Jeg bor i allerød, og her er nok denne nyhed relevant for mig ihvertfald.
http://www.opasia.dk/kundeservice/status/nyhed10.shtml
Avatar billede retaxes Nybegynder
12. august 2001 - 19:14 #9
shamanic> Jeg boede på Rønne alle for ca. 11 siden, hehe ;o)
Avatar billede arkham Nybegynder
12. august 2001 - 23:36 #10
Teledanmark har haft problemmer her de sidste 2 uger... dvs præsis hvad du snakker om!.. jeg havde det samme problem i 2 uger i træk... så en dag havde jeg netcværksaften sammen med nogle af mine venner hjemme hos mig!.. efter ca 2 timer begyndte internette total at lave flowstops!... som var meget iretende.. dog mest fordi vi havde en klan kamp ca 2timer efter d begyndte.. \"som blev aflyst på grund af at 3 ikke kunne spille på grund a flowstop hos mig :(\" så vi blev godt irreteeret... Dagen efter ringede jeg ind til TDC og spurte hvad fanden de havde gang i!.. de svarede at de havde nogle få problemmer med nogle af deres centraler.! yer right! en af mine venner i jylland havde presist de samme problemmer!!\"
dog skulle problemmer være over nu! \"efter jeg ringede ind til dem virkede mit internet ikke i 2 dage.!\" de blev sku nok lidt sure på mig.! :)... FUck TDC!

Pixel

************************************************
***-----****************************************
***-****-**-****-***-****----***-***************
***-*---***-*****-*-*****-******-***************
***-*******-******--*****---****-***************
***-*******-*****-**-****-******-***************
***-*******-****-****-***----***------**********
Avatar billede bedsize Nybegynder
13. august 2001 - 12:05 #11
Jeg har adsl 254/512, og bor i århus, har aldrig problemer mere, men havde en del i starten. skyldtes at proxy serveren stod på automatisk, hvor den skulle stå på ikke bruges
Avatar billede shamanic Nybegynder
13. august 2001 - 15:04 #12
cyberbird giv et svar og du får lidt point
Avatar billede retaxes Nybegynder
13. august 2001 - 15:07 #13
shamanic > Hvor længe har du boet i Allerød?
Avatar billede kapla Nybegynder
13. august 2001 - 15:11 #14
Avatar billede schimmell Nybegynder
13. august 2001 - 15:30 #15
jeg har også problemer og har haft det hele tiden
Avatar billede arkham Nybegynder
13. august 2001 - 16:47 #16
Hmm ^ ring til TDC eller cybercity og spørg hhvad der er galt..
Avatar billede shamanic Nybegynder
13. august 2001 - 18:11 #17
kaplaO> jeg har ikke pillet ved min konfiguration i 5,5 måneder! og har ikke virus el. firewall prog installeret!

retaxes> jeg har boet i allerød altid.

arkham> jeg har ringet til tdk,(vente næsten en time på at komme igennem) og ham jeg snakkede med sagde at de havde problemer i hele landet med de her flowstop. De havde en teori om at det måske er den nye ormevirus.