Avatar billede trinebbs Nybegynder
26. februar 2013 - 15:01 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

ASUS PC / Kan ikke styre lyden på min pc med FN knappen

Hej

Jeg har den her ASUS PC (K55VM) som er ca et halvt år gammel, i starten kunne jeg godt styre lyden med fn knappen og lyd knapperne på tastaturet(f10-f11-f12) men efter der var en opdatering virkede det ikke mere, det er rigtig træls når man spiller og skal ud af spillet for at skrue op eller ned, så please hjælp mig

Mvh
Avatar billede 220661 Ekspert
26. februar 2013 - 17:02 #1
Hej og velkommen til.
På denne side kan du hvis du går ind i at hente drivere finde din pc og hente drivere derfra:
http://support.asus.com/download/options.aspx?SLanguage=en&type=1
Hvilket styresystem kører din pc?
Hvil du oplyser dette kunne jeg måske hjælpe med at lokalisere hvad du skal hente og installere.
Avatar billede trinebbs Nybegynder
26. februar 2013 - 18:00 #3
hvad mener du med styresystem??? (:
Avatar billede trinebbs Nybegynder
26. februar 2013 - 18:04 #4
det er 64 bit windows 7
Avatar billede Slettet bruger
27. februar 2013 - 11:08 #5
Du har lagt svar til dig selv, betyder det at du ikke behøver hjælp ?
Avatar billede trinebbs Nybegynder
27. februar 2013 - 11:17 #6
Ja jeg skal stadig have hjælp
Avatar billede 220661 Ekspert
27. februar 2013 - 12:05 #7
Der er oprettet et nyt spørgsmål her:
http://www.eksperten.dk/spm/977426#reply_8035095
som der ikke er kommet tilbagemeldinger i, på det jeg har spurgt om.