Avatar billede langoe Mester
25. februar 2013 - 10:37 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Køb af ny PCér

Jeg har 2 PC´er, og jeg har brug for 2. Jeg bruger dem til  lette kontoropgaver Excel, Word, mails, et online nyhedsprogram, til fotos og til at surfe med. Det er kun voksenbrug og ikke spil og film.

En er bærbar og en er stationær og nær ved lossepladsen.

Jeg har overvejet at købe en maskine (acer E1-571 8GB RAM)i Elgiganten i denne uge til 5499 kr. Derefter går den stationærer på lossepladsen.

Kan I fortælle noget om acermaskinen?
Avatar billede nikolaj0093 Nybegynder
25. februar 2013 - 12:58 #1
At du ikke skal give 5499 for den...  Det er dyrt.
Avatar billede nikolaj0093 Nybegynder
25. februar 2013 - 12:58 #2
Avatar billede langoe Mester
25. februar 2013 - 13:27 #3
Det er jo en anden maskine du har fundet. Jeg synes heller ikke at prisen i Indien er relevant for mig.
Avatar billede buttwipe Juniormester
25. februar 2013 - 17:55 #4
Til det behov du har kan du sagtens spare 1000,- ved at vælge den samme maskine med Core i5 cpu.
Den er på samme side i Elgigantens katalog.
Du kan evt. bruge de sparede penge til en SSD. Det vil være en bedre investering end en i7 cpu.
Avatar billede langoe Mester
27. februar 2013 - 13:24 #5
Der var svar der hjalp mig.