Avatar billede tulipunen Nybegynder
24. februar 2013 - 17:21 Der er 2 kommentarer

Opløsning og blokering af side

Hej venner,

Jeg er begyndt at lege lidt med SignageStudio, men jeg har oplevet et par problemer, som jeg ikke kan finde ud af at løse... Man behøver ikke være SignageStudio-kyndig for at kunne hjælpe, blot lidt fix til computere. Alle maskinerne har Windows. Håber et af jer kloge hoveder kan guide mig lidt på vej!!

Jeg har sat en HTML-component op med et direkte link til en hjemmeside (med lidt tekst på). Men engang imellem (forskelligt hvor lang tid der går) hopper den væk fra den side og går over på Hjørring Kommunes hjemmeside. Stationen, jeg sætter det op på, er installeret i Hjørring i en offentlig hal - Det har sandsynligvis overhovedet intet med SignageStudio at gøre, men ikke desto mindre ved jeg ikke, hvordan jeg gør, så den bliver på den rigtige side...

Jeg har en pc med skærm kørende i Biersted som jeg har adgang til med Teamviewer. Hver nat når skærmen slukkes, ændrer den opløsning  til 720x480... Det er den primære skærm den kører på. Og normalt er den på FULL HD. Så er jeg nødt til at gå ind gennem teamviewer, gå ind i skærmindstillinger (hvor man IKKE kan ændre opløsningen til højere end 720x480) og herfra gå videre ind i Catalyst Control Center, hvor jeg kan tvinge den til at tage FULL HD. Så om natten, når den er slukket, hopper den tilbage til gamle opløsning.. Hvordan stopper man dette? Vil gerne have tvunget den til permanent at være FULL HD, for præsentationen jeg kører nede på skærmen bliver ikke vist ordentligt, hvis det ikke er 1920x1080...

Håber virkelig en af jer kan hjælpe mig! Skriv endelig hvis jeg har forklaret mig uklart eller sådan noget... På forhånd tak
Avatar billede Slettet bruger
24. februar 2013 - 23:15 #1
jeg tror vi skal se sourcen /kilden til den side.
for hvis den efter et stykke tid hopper på en anden side, tyder det på at der gemmer sig en tidsforsinket viderestilling, et sted inde i koden.

du kan evt. paste koden på pastebin.com
Avatar billede tulipunen Nybegynder
24. februar 2013 - 23:38 #2
Sidwave det drejer sig om:
http://hvl-gruppen.dk/mediasignage/taars/ccms/information.html?1361745360000
samt
http://hvl-gruppen.dk/mediasignage/bjergby/ccms/information.html?1361745360000

Jeg mistænker at det måske er fordi, at det er en offentlig hal i hjørring, så den er sat til at gå ind på hjørring kommunes hjemmeside ved "timeout" eller hvad man siger?