Avatar billede GKM97 Nybegynder
23. februar 2013 - 12:21 Der er 7 kommentarer

Skærmdriveren svare ikke og er genoprettet, Windows 8

Hej, for godt en uge siden købte jeg en ny stationær (med windows8), og for nogle dage siden har den opført sig mærkeligt. Når jeg spiller har skærmen med at gå i sort i nogle sekunder, godt og vel omkring 5sek, og bagefter kan noget af grafikken finde på at forsvinde, musepillen sidder fast eller også frøser hele computeren. Den giver mig en besked om at skærmdriveren er holdt op med at svare og er genoprettet.

Hvad kan jeg gøre?
Tak på forhånd.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
23. februar 2013 - 12:39 #1
Opdater din driver til nyest mulig.

Alt efter mærket af dit grafikkort så er det her...
http://www.nvidia.com/Download/index.aspx?lang=en-us

Eller her...
http://support.amd.com/us/gpudownload/Pages/index.aspx
Avatar billede NielsErikK Juniormester
23. februar 2013 - 12:42 #2
Du kan evt. først afinstallere din nuværende driver, genstarte pcen og så installere den nye.
Avatar billede milter Ekspert
23. februar 2013 - 13:00 #3
Hvis ikke, du får det til at virke 120% med en opdatering, skal du straks henvende dig til sælgeren med en reklamation.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
23. februar 2013 - 15:02 #4
Jeg er delvis enig med dig milter, men jeg ville nok prøve også at tage GFX ud og sætte det i igen (inc de ekstra strømledninger), før jeg gad slæbe den til rep.
Jeg tænker på en måske dårlig forbindelse.

Tilbage til et windows gendannelsespunkt før problemet opstod, er også værd at prøve.

(Jeg kunne også finde på at reinstall windows, men det betyder ikke at jeg anbefaler det)
Avatar billede GKM97 Nybegynder
23. februar 2013 - 21:03 #5
Tak for hjælpen. :)
Det vil jeg forsøge!:D
Avatar billede milter Ekspert
23. februar 2013 - 21:54 #6
Velbekom. Lad os vide, hvad der sker :-)
Avatar billede Bill-Pc Nybegynder
13. marts 2013 - 19:09 #7
Jeg har haft samme problem. Det viste sig at min harddisk havde en defekt. Så satte en ny i. Har ikke haft problemer siden.