Avatar billede drinkit Praktikant
22. februar 2013 - 00:48 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

SEO optimering on-site

Hej.
Mit site er snart klar (programmeringsmæssigt).. Mangler efterhånden kun indhold og grafik ;)

Vil lige høre jer, om der er noget SEO mæssigt på siden (i programmeringen, eller opbygningsmæssigt osv..) som I kan se kan gøre bedre.

Har overvejet at anvende HTML5 tags <header> <footer> <aside> osv. Men der er fortsat for mange browsere der ikke understøtter det, så selvom jeg laver en display:block; virker det stadig ikke som planlagt.

Derfor har jeg anvendt div'er.

Alt SEO-kritik er velkommen.

Adresse: xup.dk
Avatar billede repox Seniormester
22. februar 2013 - 06:52 #1
Rent SEO mæssigt er det jo svært at give kritik uden indholdet på siden. Indhold er jo det vigtigste.

Husk at give Google Places dine oplysninger, så din lokale tilstedeværelse også booster dit site.

Rent teknisk bør din SEO kunne performe lige så godt uden HTML5 specifikke tags som med. Så længe dit indhold er i orden.
Avatar billede drinkit Praktikant
22. februar 2013 - 13:03 #2
tak error.. Ja.. Ved godt indholdet bær SEO.
Men samtidig er sidetitler, meta tags og andre programmerings faktorer gældende. Ville bare høre en andens synspunkt, om der var noget væsentligt jeg havde glemt.

Google places er en god idé. Tak!
Smid svar
Avatar billede drinkit Praktikant
05. marts 2013 - 02:55 #3
lukket