Avatar billede Rasmus2503 Nybegynder
20. februar 2013 - 09:22 Der er 5 kommentarer

Counter strike?? lagger pludselig?

hej jeg spiller indimellem counter via steam.

jeg har aldrig før haft problemer med det.

og det er ikke lag pga af min ping min ping ligger som regel mellem 20-30 jeg sidder på en 50/5 linie.

men de første 10min køre spil fint, men når jeg hopper ud af cs og kigger windows jobliste.. så bruger HL2 process 256.000
og min cpu ligger på 50-60% belastning indtil jeg lukker HL2 processen?

jeg har prøvet og opdatere gfx driver. men det kan jeg ikke da de to seneste drivere fra nvidia er der fejl i som beskrives her : https://forums.geforce.com/default/topic/517442/geforce-drivers/quadro-fx-770m-296-35-bluescreen/1

blå skærm det var deres forrige driver, der kommet en ny her d.18 feb den kører dog lidt længere en times tid, så crasher lortet

hjælp??
Avatar billede Rasmus2503 Nybegynder
20. februar 2013 - 09:23 #1
det skal siges min pc er en Dell pression m4400 ..
Avatar billede NielsErikK Juniormester
20. februar 2013 - 09:35 #2
Har du prøvet at gå tilbage til en gammel driver hvor det virkede ?

At din HL2 process bruger 256.000 kameler, lyder dyrt i foder.
Hvis du har fri ram bør det ikke være et problem.

Jeg har ikke googlet hvilken CPU du har, men jeg har mistanke om dit spil bruger 100% af din ene kerne og win 10% på den anden.
Altså at det er din CPU som har åndenød.
Avatar billede Rasmus2503 Nybegynder
20. februar 2013 - 10:52 #3
jamen det som om den siger og stiger i forbrug. og til sidst går jeg ud af spillet og cpu falder ikke før HL processen bliver lukket

det er en intel duo core p8600 2,4 ghz og 2gb ram..

jeg har altid holdt driverene opdateret.. og jeg har bare gået tilbage indtil den holdt op med bluescreen
Avatar billede NielsErikK Juniormester
21. februar 2013 - 09:05 #4
Jeg bliver mere og mere overbevist om spillet kun bruger en kerne og at den er makset 100% ud (50% af samlet CPU ydelse).
Avatar billede NielsErikK Juniormester
23. februar 2013 - 05:34 #5
Et svar til mulig lukning af spørgsmålet.