Avatar billede rasmusdk Nybegynder
19. februar 2013 - 10:21 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

lave installations fil der installere/flytter 2 filer.

jeg skal lave et "script" eller "installations fil" som flytter 2 filer over i en mappe og jeg ved ikke helt hvor jeg skal starte.

jeg har lavet et simpelt Command script som flytter filerne over i den respektive mapper ingen problem og det virker fint.

Det jeg have er EN fil der indeholder både "script" og de 2 filer jeg vil lægge over i en mappe, så når jeg køre denne fil så kommer filerne over i mappen. Dette gøres for at kunden ikke(så nemt) kan se hvilke filer jeg flytter.

Nogen der har en ide til hvordan jeg kan gøre det. eller hvad jeg skal søge efter ?
Avatar billede rasmusdk Nybegynder
19. februar 2013 - 14:43 #1
Har fundet en løsning på mit problem..

Brugte nsis til at lave install filen med. Den gør det ret simpelt.
(Nullsoft Scriptable Install System)

HM NIS er den editor som jeg brugte. Simpel og ligetil. :-)
Avatar billede olebole Juniormester
19. februar 2013 - 15:17 #2
<ole>

Du skal lige acceptere svaret, så tråden lukkes  =)

/mvh
</bole>
Avatar billede rasmusdk Nybegynder
19. februar 2013 - 16:18 #3
Tak. :-)
Avatar billede olebole Juniormester
19. februar 2013 - 16:36 #4
*o)