Avatar billede PapaDoc Nybegynder
18. februar 2013 - 18:10 Der er 1 løsning

Windows Media Player 12 - biblioteks-visning

Hej Eksperter,

Jeg har to pc'er med Windows 7 og Windows Media Player 12 installeret, og begge med samme problem.

I Windows Media Player 11 var det muligt at vælge, at programmet altid skulle starte op med "Aktuel Afspilning", "Biblioteket" mv. og det huskede det når programmet startede en anden gang.

I Windows Media Player 12 starter det altid op i "Afspilning", hvilket - for mig - er lidt små-irriterende, da jeg ikke kan se alle numre - når man afspiller et helt album. Og man skal derfor selv klikke og vælge enten "Vis liste" eller "Bibiliotek". Men jeg kan ikke få det til at huske mine valg til næste gang.

Jeg har på nettet læst mig frem til, at man kunne tilføje teksten "/Task Library" i feltet "Start i" under egenskaber for programmet. Men det eneste det gør er, at starte programmet op i biblioteks-visning, hvis jeg åbner selve programmet direkte, og ikke hvis programmet indirekte ved fx dobbeltklik på et musiknummer der ligger på computeren.

Er der nogle af jer, der har en fix til dette? :-)
Avatar billede PapaDoc Nybegynder
20. marts 2013 - 00:19 #1
Lukker.