Avatar billede missbeyonce Nybegynder
18. februar 2013 - 17:01 Der er 19 kommentarer

computereksperter

Når jeg tænder for min computer gider den ikke at komme ind, jeg skal heletiden tænde-slukke-tænde og slukke for at komme helt ind.. hvad skal jeg gøre?
Avatar billede Jensen DK Novice
18. februar 2013 - 17:39 #1
Du skal starte med at skrive hvilket styresystem du bruger.
Avatar billede Jensen DK Novice
18. februar 2013 - 17:42 #2
Vi skal også vide om det er en bærbar/ stationær og mærke og gerne hvordan det er startet.
Avatar billede missbeyonce Nybegynder
18. februar 2013 - 17:43 #3
Hvad mener du med styresystem??
Har en samsung
Avatar billede missbeyonce Nybegynder
18. februar 2013 - 17:47 #4
bærebar.. det er bare pludselig sket??
Avatar billede cyberspace Nybegynder
18. februar 2013 - 17:58 #5
Styresystem: det kunne f.eks. være windows 7 eller XP.....

så lad os få info
Avatar billede missbeyonce Nybegynder
18. februar 2013 - 18:29 #6
Det er en windows 7
Avatar billede Jensen DK Novice
18. februar 2013 - 19:40 #7
Prøv at starte i fejlsikrettilstand tast F8 under boot og vælg hvor komputeren virkede sidst, duer det ikke, så fejlsikret og vælg systemgendannelse til en dato hvor der ingen fejl var.
Avatar billede missbeyonce Nybegynder
18. februar 2013 - 23:12 #8
Prøver straks.. har nemlig os oproblemer med min sikkerhedskopiering den mener nemlig der ikke er plads.. så sletter jeg alle sikkerhedskopieringerne og der er dog stadig ike plads
Avatar billede 220661 Ekspert
19. februar 2013 - 09:56 #9
i mine ører lyder det som dit c drev er overbooket og kræver en oprydning, før du får det til at virke.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
19. februar 2013 - 14:37 #10
Enig med #9 i det er en god fejlmulighed at få elimineret.

Brænd noget ud på dvd eller overfør til en USBstick hvis du ikke kan undvære nogle af dine data.
Kontroller også din hdd for fejl.

At du sommetider kan komme ind i windows, kunne tyde på et muligt hardware problem (en windows fejl burde komme hver eneste gang), muligvis varme.
Hvor når har du sidst renset dine blæsere og kølere for støv ?
Avatar billede missbeyonce Nybegynder
19. februar 2013 - 20:57 #11
Det har jeg ikke, og hvordab gør man det.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
23. februar 2013 - 05:17 #13
Et svar til mulig lukning af spørgsmålet.
Avatar billede Jensen DK Novice
23. februar 2013 - 06:23 #14
NielsErikK du kan da ikke forvente at få point før vi ved om problemet er løst, eller spørger beder en om at lægge et svar.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
23. februar 2013 - 08:37 #15
Jeg afmeldte overvågning af spørgsmålet, nu ligger det der hvis der skulle komme liv i spørger.
At undersøge for støv er normalt ikke noget som tager ret længe.
Avatar billede Jensen DK Novice
23. februar 2013 - 09:36 #16
støv har da ikke noget med opstart at gøre.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
23. februar 2013 - 11:13 #17
Indirekte kan det godt ha, for varm CPU når den skal yde.
At den aldrig har været renset, gør ikke muligheden mindre.
Avatar billede Jensen DK Novice
23. februar 2013 - 13:27 #18
Så varm bliver den ikke under en opstart.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
23. februar 2013 - 14:41 #19
Hvad lige den gør tør jeg ikke spå om, men jeg har da oplevet mange der går ned under opstart grundet CPU køleren er tilstoppet af støv.
Det sker gerne lige før man når helt ind.