Avatar billede jonaseriksen Nybegynder
17. februar 2013 - 22:27 Der er 3 kommentarer

Telenor ZTE MF60 Svag forbindelse.

Jeg fik for ca. 3 uger siden sendt et "nyt" netværk fra Telenor en trådløs lille WiFi router ved navn ZTE MF60. Vi blev lovet 16/2 Mbit. Fordi vores daværende netværk kun, kunne trække 4/0.5 mbit. Det funger også til tider upåklageligt med 11/2.5 Mbit. Men så sker der ofte om aftnen at den ryger total ned på 0.25/0.10 Mbit, forbindelsen er total væk men viser stadig 5 streger i forbinde på computeren. Spørgsmålet er så bare at, kan sådan en lille WiFi mobil router, lever forbindelse nok til 3 husstands computere.?

vi snakker 0.25/0.10 Mbit!...

Håber i kan hjælpe:)
Avatar billede larsini Seniormester
18. februar 2013 - 10:29 #1
og du har checket hvilken styrke signalet har på din adresse? jeg har konstateret at få meter kan gøre en stor forskel

http://www.telenor.dk/privat/kundeservice/kundeservice/mobilt-bredbaand/daekning-og-hastighed/
Avatar billede jonaseriksen Nybegynder
18. februar 2013 - 17:22 #2
Den viser dækning på 16 Mbit
Avatar billede jonaseriksen Nybegynder
18. februar 2013 - 19:07 #3
Så fandt jeg lige ud af at, der åbenbart er er begrænset forbrug på den slags abonnement vi fik af dem, så de har næsten slukket for vores forbindelse.. til grin..