Avatar billede lonebiker Nybegynder
17. februar 2013 - 17:45 Der er 24 kommentarer og
1 løsning

ydelses program

Min Computer har været "syg" men virker nu!  Desværre er den blevet ekstreem langsom. Jeg har slettet alt hvad der var af billeder og programmer samt kørt reg exe, diskoprydning og forsøgt systemgendandelse men tidligere punkter er tilsyneladende smuttet i svinget.

Kender nogen her et godt gratis program til at optimere ydelsen???
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
17. februar 2013 - 17:59 #1
Avatar billede 220661 Ekspert
17. februar 2013 - 17:59 #2
Hej.
Er du sikker på den ikke har snavs på den?
Hvor meget plads er der på systemdrevet C?

Med hensyn til optimeringsprogrammer ser jeg med skepsis på de fleste, da de kun er ude på at tjene penge til dem som har udviklet dem.
Tjek din pc med disse først:
Hent og instalér CCleaner http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
http://www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
Lad programmet foretage en oprydning...

Hent Malwarebytes Anti-Malware herfra:
http://downloads.malwarebytes.org/mbam-download.php

Installer programmet - når det er gjort skal du lade programmet opdatere sig. Herefter åbner et vindue, hvor du skal flytte prikken til "Kør et fuldstændigt systemscan" - klik på Skan Knappen - lad programmet arbejde.
Når programmet har scannet færdigt tryk på "Vis resultater"  - og herefter tryk på "Fjern det valgte" - nu åbnes log'en og du skal gemme den et sted, hvor du kan finde den igen. Kopier loggen herind.
Mht.: Vista/Win7 - HøjreMusseTast - "Kør som Administrator..."
Hent AdwCleaner her:
http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/
Når du starter det kommer en boks op. Her vælger du "slet".
Pc scannes og beder om en genstart.
Når pc er startet igen kommer en log frem som du godt lige må lægge ind også.
Avatar billede lonebiker Nybegynder
17. februar 2013 - 18:08 #3
Helt sikker på om der er snavs er jeg ikke, vil prøve dine forslag om et par dage hvor jeg får bedre tid :-) Smid et svar og du får points
Avatar billede lonebiker Nybegynder
17. februar 2013 - 18:09 #4
der er 150 GB ledig af 229 GB
Avatar billede 220661 Ekspert
17. februar 2013 - 18:24 #5
Jeg lægger svar når du får testet det.
Det er ikke pladsen på disken der er flaskehalsen.
Så det må være processer eller andet snavs der sløver maskinen.
Tjek også lige op på om der er programmer i opstarten du ikke nødvendigvis behøver at starte med Windows. Det kan du også gøre med CCleaner under værktøjer-opstart.
Avatar billede milter Ekspert
18. februar 2013 - 11:27 #6
@ lonebiker.

Du beskrev i dit forrige spørgsmål kun computeren som en Zitech uden modelnummer og uden angivelse af styresystem. De to oplysninger ville måske kunne hjælpe en del.

Har du kigget i Enhedshåndtering for at se, om al hardware virker?
Avatar billede lonebiker Nybegynder
19. februar 2013 - 18:30 #7
Hej

computeren har ingen modelnr mig bekendt, den er bygget efter mit hovede i sin tid

Her er mere info

http://www.lonebiker.dk/pcinfo.jpg
20. februar 2013 - 12:31 #8
Vista og 'kun' 1Gb RAM !!! Det er problemet !!!
Avatar billede 220661 Ekspert
20. februar 2013 - 15:43 #9
#8 Nej det duer ikke.
Har lige formateret en gammel Vista, som brugte ca 1,5 gb ram for at køre.
Så 1 gb selv for en velfungerende partitione vil blive en flaskehals.
Avatar billede milter Ekspert
20. februar 2013 - 16:21 #10
Enig med #8 og #9.
Avatar billede lonebiker Nybegynder
21. februar 2013 - 17:41 #11
Ja, muligt men som ny startede den op på 35 sekunder, nu bruger den 13-14 minutter og er mega sløv, hvilket den ikke var før jeg rensede den for snart 14 dage siden. Da brugte den vel 4-5 minutter på opstart.

har kørt ccleaner og den fjerned 9,7 GB.  Det hjalp ikke på hastigheden.

har også kørt malwarebytes, og syntes den er om muligt blevet mere sløv af det selv om der blev fjernet 2 trusler, herunder log:

Malwarebytes Anti-Malware (Prøveversion) 1.70.0.1100
www.malwarebytes.org

Database version: v2013.02.20.03

Windows Vista Service Pack 2 x86 NTFS
Internet Explorer 8.0.6001.19400
Erik :: ERIK-PC [administrator]

Beskyttelse: Slået til

mbam-log-2013-02-20 (15-54-17).txt

Skanningstype: Fuldstændig skanning (C:\|)
Skanningsmuligheder valgt: Hukommelse | Opstart | Registreringsdatabasen | Filsystem | Heuristics/Ekstra | Heuristics/Shuriken | PUP | PUM
Skanningsmuligheder som er deaktiverede: P2P
Objekter skannet: 327979
Tid gået: 4 time(e), 24 minut(ter), 25 sekund(er)

Hukommelses Processorer Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Hukommelses Moduler Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Registreringsdatabasenøgler Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Registreringsdatabaseværdier Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Registreringsdatabasedata Objekter Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Inficerede Mapper: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Inficerede Filer: 2
C:\Users\Erik\Downloads\installer_regcleaner (1).exe (PUP.BundleInstaller.DT) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\Erik\Downloads\installer_regcleaner.exe (PUP.BundleInstaller.DT) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.

(færdig)
Avatar billede lonebiker Nybegynder
21. februar 2013 - 18:19 #12
har nu kørt bleepingcomputer, her log:

# AdwCleaner v2.112 - Logfil lavet d. 21/02/2013 kl. 14:57:51
# Opdateret d. 10/02/2013 af Xplode
# Operativ system : Windows Vista (TM) Home Premium Service Pack 2 (32 bits)
# Bruger : Erik - ERIK-PC
# Boot Mode : Normal
# Kører fra : C:\Users\Erik\Downloads\AdwCleaner.exe
# Indstilling [Slet]

***** [Servicer] *****

***** [Filer / Mapper] *****

Filer Slettet : C:\user.js
Filer Slettet : C:\Users\Erik\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\ruinxfvp.default\searchplugins\SearchResults.xml
Mapper Slettet : C:\ProgramData\Babylon
Mapper Slettet : C:\ProgramData\boost_interprocess
Mapper Slettet : C:\ProgramData\Tarma Installer
Mapper Slettet : C:\ProgramData\Trymedia
Mapper Slettet : C:\Users\Erik\AppData\LocalLow\AVG Security Toolbar
Mapper Slettet : C:\Users\Erik\AppData\LocalLow\Bandoo
Mapper Slettet : C:\Users\Erik\AppData\LocalLow\searchquband
Mapper Slettet : C:\Users\Erik\AppData\Roaming\Babylon
Mapper Slettet : C:\Users\Erik\AppData\Roaming\Bandoo
Mapper Slettet : C:\Users\Erik\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\ruinxfvp.default\extensions\ffxtlbr@babylon.com

***** [Registeret] *****

Nøgle Slettet : HKCU\Software\AppDataLow\Software\AVG Security Toolbar
Nøgle Slettet : HKCU\Software\AppDataLow\Software\searchqutoolbar
Nøgle Slettet : HKCU\Software\Conduit
Nøgle Slettet : HKCU\Software\DataMngr
Nøgle Slettet : HKCU\Software\InstallCore
Nøgle Slettet : HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{0ECDF796-C2DC-4D79-A620-CCE0C0A66CC9}
Nøgle Slettet : HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{9BB47C17-9C68-4BB3-B188-DD9AF0FD2101}
Nøgle Slettet : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\App Management\ARPCache\{889DF117-14D1-44EE-9F31-C5FB5D47F68B}
Nøgle Slettet : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\App Management\ARPCache\Searchqu 101 MediaBar
Nøgle Slettet : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Settings\{99079A25-328F-4BD4-BE04-00955ACAA0A7}
Nøgle Slettet : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Settings\{9D717F81-9148-4F12-8568-69135F087DB0}
Nøgle Slettet : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Settings\{EB5CEE80-030A-4ED8-8E20-454E9C68380F}
Nøgle Slettet : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Stats\{99079A25-328F-4BD4-BE04-00955ACAA0A7}
Nøgle Slettet : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Stats\{9D717F81-9148-4F12-8568-69135F087DB0}
Nøgle Slettet : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Stats\{A40DC6C5-79D0-4CA8-A185-8FF989AF1115}
Nøgle Slettet : HKLM\SOFTWARE\Classes\AppID\{1301A8A5-3DFB-4731-A162-B357D00C9644}
Nøgle Slettet : HKLM\SOFTWARE\Classes\AppID\{BDB69379-802F-4EAF-B541-F8DE92DD98DB}
Nøgle Slettet : HKLM\SOFTWARE\Classes\AppID\BandooCore.EXE
Nøgle Slettet : HKLM\SOFTWARE\Classes\BandooCore.BandooCore
Nøgle Slettet : HKLM\SOFTWARE\Classes\BandooCore.BandooCore.1
Nøgle Slettet : HKLM\SOFTWARE\Classes\BandooCore.ResourcesMngr
Nøgle Slettet : HKLM\SOFTWARE\Classes\BandooCore.ResourcesMngr.1
Nøgle Slettet : HKLM\SOFTWARE\Classes\BandooCore.SettingsMngr
Nøgle Slettet : HKLM\SOFTWARE\Classes\BandooCore.SettingsMngr.1
Nøgle Slettet : HKLM\SOFTWARE\Classes\BandooCore.StatisticMngr
Nøgle Slettet : HKLM\SOFTWARE\Classes\BandooCore.StatisticMngr.1
Nøgle Slettet : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{27F69C85-64E1-43CE-98B5-3C9F22FB408E}
Nøgle Slettet : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{80922EE0-8A76-46AE-95D5-BD3C3FE0708D}
Nøgle Slettet : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{99079A25-328F-4BD4-BE04-00955ACAA0A7}
Nøgle Slettet : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{B543EF05-9758-464E-9F37-4C28525B4A4C}
Nøgle Slettet : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{BB76A90B-2B4C-4378-8506-9A2B6E16943C}
Nøgle Slettet : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{C3AB94A4-BFD0-4BBA-A331-DE504F07D2DB}
Nøgle Slettet : HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{06DE5702-44CF-4B79-B4EF-3DDF653358F5}
Nøgle Slettet : HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{477F210A-2A86-4666-9C4B-1189634D2C84}
Nøgle Slettet : HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{FF871E51-2655-4D06-AED5-745962A96B32}
Nøgle Slettet : HKLM\SOFTWARE\Classes\Prod.cap
Nøgle Slettet : HKLM\SOFTWARE\Classes\TypeLib\{8F5F1CB6-EA9E-40AF-A5CA-C7FD63CC1971}
Nøgle Slettet : HKLM\Software\Conduit
Nøgle Slettet : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Low Rights\ElevationPolicy\{424624F4-C5DD-4E1D-BDD0-1E9C9B7799CC}
Nøgle Slettet : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Low Rights\ElevationPolicy\{7F000001-DB8E-F89C-2FEC-49BF726F8C12}
Nøgle Slettet : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Low Rights\ElevationPolicy\{9C8A3CA5-889E-4554-BEEC-EC0876E4E96A}
Nøgle Slettet : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Low Rights\ElevationPolicy\{F9189560-573A-4FDE-B055-AE7B0F4CF080}
Nøgle Slettet : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{9BB47C17-9C68-4BB3-B188-DD9AF0FD2101}
Nøgle Slettet : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{99079A25-328F-4BD4-BE04-00955ACAA0A7}
Nøgle Slettet : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\PreApproved\{6087829B-114F-42A1-A72B-B4AEDCEA4E5B}
Værdi Slettet : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar [{99079A25-328F-4BD4-BE04-00955ACAA0A7}]
Værdi Slettet : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar [10]

***** [Internet Browsers] *****

-\\ Internet Explorer v8.0.6001.19400

Udskiftet : [HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main - Start Page] = hxxp://search.babylon.com/?affID=110823&tt=040912_ctrl_3612_8&babsrc=HP_ss&mntrId=44725624000000000000001617b94cc9 --> hxxp://www.google.com
Udskiftet : [HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main - Secondary Start Pages] = hxxps://mail.google.com/mail/?hl=da&shva=1#inbox
hxxp://www.lonebiker.dk/
hxxp://extremetracking.com/open;ref1?login=karpelun
hxxp://www.feltet.dk/forum/list.php?4
hxxp://www.dmi.dk/dmi/index/danmark.htm --> hxxp://www.google.com
Udskiftet : [HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\AboutURls - Tabs] = hxxp://search.babylon.com/?affID=110823&tt=040912_ctrl_3612_8&babsrc=NT_ss&mntrId=44725624000000000000001617b94cc9 --> hxxp://www.google.com

-\\ Mozilla Firefox v [Kan ikke hente version]

Filer : C:\Users\Erik\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\ruinxfvp.default\prefs.js

C:\Users\Erik\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\ruinxfvp.default\user.js ... Slettet !

Slettet : user_pref("browser.newtab.url", "hxxp://search.babylon.com/?affID=110823&tt=040912_ctrl_3612_8&babsr[...]
Slettet : user_pref("browser.search.defaultenginename", "Search the web (Babylon)");
Slettet : user_pref("browser.search.order.1", "Search the web (Babylon)");
Slettet : user_pref("browser.search.selectedEngine", "Search the web (Babylon)");
Slettet : user_pref("browser.startup.homepage", "hxxp://search.babylon.com/?affID=110823&tt=040912_ctrl_3612_8[...]
Slettet : user_pref("extensions.BabylonToolbar.admin", false);
Slettet : user_pref("extensions.BabylonToolbar.aflt", "babsst");
Slettet : user_pref("extensions.BabylonToolbar.appId", "{BDB69379-802F-4eaf-B541-F8DE92DD98DB}");
Slettet : user_pref("extensions.BabylonToolbar.autoRvrt", "false");
Slettet : user_pref("extensions.BabylonToolbar.babExt", "");
Slettet : user_pref("extensions.BabylonToolbar.babTrack", "affID=110823&tt=040912_ctrl_3612_8");
Slettet : user_pref("extensions.BabylonToolbar.bbDpng", "17");
Slettet : user_pref("extensions.BabylonToolbar.cntry", "DK");
Slettet : user_pref("extensions.BabylonToolbar.dfltLng", "en");
Slettet : user_pref("extensions.BabylonToolbar.envrmnt", "production");
Slettet : user_pref("extensions.BabylonToolbar.excTlbr", false);
Slettet : user_pref("extensions.BabylonToolbar.hdrMd5", "A6FACAB3DE9A9B43B64FE4D50B35400A");
Slettet : user_pref("extensions.BabylonToolbar.hmpg", true);
Slettet : user_pref("extensions.BabylonToolbar.id", "44725624000000000000001617b94cc9");
Slettet : user_pref("extensions.BabylonToolbar.instlDay", "15588");
Slettet : user_pref("extensions.BabylonToolbar.instlRef", "sst");
Slettet : user_pref("extensions.BabylonToolbar.lastVrsnTs", "1.6.9.1220:54:55");
Slettet : user_pref("extensions.BabylonToolbar.mntrvrsn", "1.3.1");
Slettet : user_pref("extensions.BabylonToolbar.newTab", false);
Slettet : user_pref("extensions.BabylonToolbar.pnu_tb9", "{\"newVrsn\":\"2\",\"lastVrsn\":\"2\",\"vrsnLoad\":\[...]
Slettet : user_pref("extensions.BabylonToolbar.prdct", "BabylonToolbar");
Slettet : user_pref("extensions.BabylonToolbar.prtnrId", "babylon");
Slettet : user_pref("extensions.BabylonToolbar.sg", "czb");
Slettet : user_pref("extensions.BabylonToolbar.smplGrp", "czb");
Slettet : user_pref("extensions.BabylonToolbar.srcExt", "ss");
Slettet : user_pref("extensions.BabylonToolbar.tlbrId", "tb9");
Slettet : user_pref("extensions.BabylonToolbar.tlbrSrchUrl", "hxxp://search.babylon.com/?babsrc=TB_def&mntrId=[...]
Slettet : user_pref("extensions.BabylonToolbar.vrsn", "1.6.9.12");
Slettet : user_pref("extensions.BabylonToolbar.vrsnTs", "1.6.9.1220:54:55");
Slettet : user_pref("extensions.BabylonToolbar.vrsni", "1.6.9.12");
Slettet : user_pref("extensions.BabylonToolbar_i.babExt", "");
Slettet : user_pref("extensions.BabylonToolbar_i.babTrack", "affID=110823&tt=040912_ctrl_3612_8");
Slettet : user_pref("extensions.BabylonToolbar_i.newTab", false);
Slettet : user_pref("extensions.BabylonToolbar_i.smplGrp", "none");
Slettet : user_pref("extensions.BabylonToolbar_i.srcExt", "ss");
Slettet : user_pref("extensions.BabylonToolbar_i.vrsnTs", "1.6.9.1220:54:55");
Slettet : user_pref("keyword.URL", "hxxp://search.babylon.com/?affID=110823&tt=040912_ctrl_3612_8&babsrc=KW_ss[...]

-\\ Google Chrome v24.0.1312.57

Filer : C:\Users\Erik\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Preferences

Slettet [l.21] : urls_to_restore_on_startup = [ "hxxp://www.google.dk/ig", "hxxps://mail.google.com/mail/u/[...]
Slettet [l.2338] : urls_to_restore_on_startup = [ "hxxp://www.google.dk/ig", "hxxps://mail.google.com/mail/u/0/#[...]

*************************

AdwCleaner[S1].txt - [10018 octets] - [21/02/2013 14:57:51]

########## EOF - C:\AdwCleaner[S1].txt - [10079 octets] ##########

Det har hjulpet på opstart, mere senere...
Avatar billede lonebiker Nybegynder
21. februar 2013 - 19:25 #13
8½ minut i opstart, derefter stadig mega sløv.  Det har vist intet hjulpet :-(
Avatar billede 220661 Ekspert
21. februar 2013 - 19:32 #14
hvor meget har du til at starte sammen med Windows?
Du kan med CCleaner under værktøjer oprette et tekstdokument med din opstart, som du evt lige smider herind.
Der er sikkert en del der kan deaktiveres
Avatar billede lonebiker Nybegynder
22. februar 2013 - 10:07 #15
Ikke megetder starterop

No    HKCU:Run    Creative Live! Cam Manager        "C:\Program Files\Creative\Creative Live! Cam\Live! Cam Manager\CTLCMgr.exe"
No    HKCU:Run    gStart        C:\Garmin\gStart.exe
No    HKCU:Run    VoipStunt        "C:\Program Files\VoipStunt.com\VoipStunt\VoipStunt.exe" -nosplash -minimized
No    HKCU:Run    Zinio DLM        C:\Program Files\Zinio\ZinioDeliveryManager.exe /autostart
No    HKLM:Run    AppleSyncNotifier        C:\Program Files\Common Files\Apple\Mobile Device Support\bin\AppleSyncNotifier.exe
Yes    HKLM:Run    AVG_UI    AVG Technologies CZ, s.r.o.    "C:\Program Files\AVG\AVG2013\avgui.exe" /TRAYONLY
No    HKLM:Run    FaxCenterServer    Lexmark International, Inc.    "C:\Program Files\\Lexmark Fax Solutions\fm3032.exe" /s
No    HKLM:Run    iTunesHelper        "C:\Program Files\iTunes\iTunesHelper.exe"
No    HKLM:Run    Picasa Media Detector    Google Inc.    C:\Program Files\Picasa2\PicasaMediaDetector.exe
No    HKLM:Run    QuickTime Task    Apple Inc.    "C:\Program Files\QuickTime\QTTask.exe" -atboottime
Yes    HKLM:Run    Windows Defender    Microsoft Corporation    %ProgramFiles%\Windows Defender\MSASCui.exe -hide
No    Startup Common    Adobe Gamma Loader.lnk    Adobe Systems, Inc.    C:\PROGRA~1\COMMON~1\Adobe\CALIBR~1\ADOBEG~1.EXE

har også netop kørt avg system rep, den "fixede" et hav af problemer som de andre programmer, men ingen forbedring, stadig mega sløv.

Jeg er ved at være moden til at købe ny harddisk, vil det løse problemet?
Avatar billede 220661 Ekspert
22. februar 2013 - 10:33 #16
Nej du har ret. Der er ikke meget der starter med Windows. Kun det mest nødvendige. Hvor lang er listen i joblisten af tjenester?
Er der nogle som måske sluger for meget?
Avatar billede lonebiker Nybegynder
22. februar 2013 - 13:34 #17
har stoppet det meste i tjeneste, næsten alt hvad der var muligt, hjalp ikke

Sådan er forbruget når den "ikke" laver noget:

http://www.lonebiker.dk/jobliste.jpg
Avatar billede 220661 Ekspert
22. februar 2013 - 14:05 #18
Det er jo alt for meget. Dit cpu forbrug burde have ligget mellem 2 og max 4 %.
Avatar billede lonebiker Nybegynder
22. februar 2013 - 14:43 #19
Ja, hvor kan problemet være??  Anyone??
Avatar billede lonebiker Nybegynder
22. februar 2013 - 14:47 #20
Udover vista altså, den har jo før kørt fint med vista
Avatar billede 220661 Ekspert
22. februar 2013 - 14:50 #21
Har du prøvet at tjekke hvordan den udnytter ram, og hvordan den tildeler resourserne?
Det skulle gøres ved at højreklikke på computer og vælge egenskaber og så vælge at gå i avancerede indstillinger og gå i ydeevne.
Avatar billede lonebiker Nybegynder
22. februar 2013 - 15:53 #22
Nå, den er vist blevet en smule bedre, det er bare en for sjov computer i mit værksted, så vil ikke spilde mere tid på den lige nu.

Smid et svar 220661 og milter og TUSIND tak for jeres tid :-))
Avatar billede 220661 Ekspert
22. februar 2013 - 18:42 #23
Velbekomme.
Avatar billede milter Ekspert
24. februar 2013 - 20:54 #24
Velbekom. Jeg springer over mht. point :-)
Avatar billede lonebiker Nybegynder
25. februar 2013 - 02:33 #25
Oki, tak for din tid!!