Avatar billede mrjonesbond Nybegynder
17. februar 2013 - 12:29 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Min netforbindelse forsvinder.

Hejsa,

Jeg har et problem. Når jeg snakker over skype bliver min netforbindelse meget dårlig. (Bredbånd inkl. telefonabonnement, op til 12 / 1 Mbit fra fullrate)

Jeg har ingen problemer med nogen andre programmer eller noget. Det er kun når jeg er på skype.

Er der nogen af jer herinde som evt. kan guide mig i den rigtige retning? For det er mildeste talt, meget irriterende.

Mvh,
Jonas
Avatar billede KHHP Juniormester
17. februar 2013 - 12:48 #1
Hej
Har du tjekket om det sker på andre pc'er i hjemmet?
Hvis det forekommer på alle pc'er, så ville det være en god idé at kontakte Fullrate-kundeservice og så forklare dem hvad problemet er. Det kan jo være fejl på noget af de udstyr de har sat op ude hos dig.
Forekommer fejlen kun på din egen pc, så prøv at geninstallere skype.
Når fejlen opstår, er det så kun din pc der får dårlig forbindelse, eller er det alle enheder i hjemmet?
Avatar billede mrjonesbond Nybegynder
17. februar 2013 - 13:12 #2
Hejsa,

Det er faktisk kun forbindelsen på skype videokald der bliver påvirket.
Det er ikke selve pc'en eller netforbindelsen der bliver påvirket, det er kun skype videokald der bliver sløv.

Har prøvet og geninstallere skype, men uden held.
Avatar billede Andyboy Nybegynder
17. februar 2013 - 21:17 #3
hvad siger hastighedstest og pingtest.net?
17. februar 2013 - 23:01 #4
Velkommen til ...

Jeg kan godt forstå, at du som ny bruger har svært ved at finde rundt i dette forum.
Det er en dog god ting at vide, at denne kategori er beregnet til fejl og forslag ved brug af Eksperten.dk...
Derfor syntes jeg at du burde oprette dit spørgsmål under en anden mere passende kategori
www.eksperten.dk/spm/Generelt-IT/Andet/

www.eksperten.dk/faq#faq-2-2 ?
Passer denne beskrivelse på dit spørgsmål?:
- NB.: KUN spørgsmål "om" Eksperten i denne kategori. For at få et hurtigt og præcist svar, find den bedst egnede kategori !!!!

http://img515.imageshack.us/img515/1898/fejlpeks.png

Til slut skal/bør du lige at lukke dette spørgsmål, ved selv at lægge et [svar] og efterfølgende sætte flueben i firkanten accepter og afgiv point til dig selv.

---
Avatar billede mrjonesbond Nybegynder
18. februar 2013 - 15:51 #5
Nu er den oprettet i den anden tråd. SÅ du kan slette denne.

Mvh
Jonas
Avatar billede mrjonesbond Nybegynder
18. februar 2013 - 15:53 #6
Er flyttet til nu tråd.