Avatar billede latz69 Nybegynder
17. februar 2013 - 11:29 Der er 1 løsning

AirPlay på Harman Kardon AVR-170 virker ikke

Hej eksperter

Mit Problem:
- Jeg kan ikke streame til min nye Harman Kardon AVR-170, som har indbygget AirPlay og DLNA.

Diverse oplysninger:
- Jeg kan ikke streame fra min computer og heller ikke fra min iPad. Kan dette betyde at problemet forekommer ved recieveren?
- Jeg har nogle få gange oplevet at jeg godt kan streame både fra min computer og min iPad, men så forsvinder det af mystiske årsager lige pludselig (læs: AirPlay-ikonet forsvinder).
- Mit hjemme-netværk er opsat efter denne guide: http://www.youtube.com/watch?v=jpg72OEKaO0
- Jeg har prøvet at deaktivere windows firewall men uden succes.
- AVR-170 kan godt gøre bruge af vTuner og afspille internet-radiostationer, så den har adgang til internettet.
- Jeg har kun haft succes ved at streame musik gennem iTunes mens Windows Mediaplayer ikke har kunnet få forbindelse til AVR-170 selvom Windows Mediaplayer har givet mig muligheden for at afspille dertil.
- Jeg har også en WD TV Live, hvorfor jeg godt kan streame avi-filer osv., men mkv-filer kan jeg ikke streame længere. Dette har ellers været muligt engang.
- Jeg bruger Windows 7.

Jeg aner simpelthen ikke hvor problemet ligger og synes jeg har prøvet mange ting. Nu har jeg bare indset at jeg ikke kan løse problemet selv og har brug for hjælp.

Spørg endelig hvis der mangler oplysninger :)

// Lasse
Avatar billede latz69 Nybegynder
18. februar 2013 - 19:15 #1
...