Avatar billede mickeycph Nybegynder
17. februar 2013 - 01:32 Der er 4 kommentarer

Søgefelt på hjemmeside

Hej,

Jeg har domæne hos one.com og vil gerne have et internt søgefelt på hjemmesiden (ikke et google søgefelt).

Nogen som ved hvor man kan finde sådan et?

På forhånd tak for hjælpen.
Avatar billede olebole Juniormester
17. februar 2013 - 01:53 #1
<ole>

Du skriver ikke noget om, hvad du vil søge på, men hvis det er dit eget site, skal du bruge noget serverside kode til at søge i dit indhold. Hvordan det skal gøres afhænger helt af, hvordan dit site er bygget

/mvh
</bole>
Avatar billede mickeycph Nybegynder
17. februar 2013 - 09:13 #2
Sorry...med et internt søgefelt menes, at man skal hunne søge mellem alt indholdet på hjemmesiden (inkl. undersider), men udenom Google.

Siden er en skabelon som er hos one.com. Ved ikke helt præcist hvordan deres sider er bygget op. Men kan præve at forhøre mig, hvis jeg får info om hvad jeg skal spørge om?
Avatar billede olebole Juniormester
17. februar 2013 - 15:58 #3
Det kommer vi næppe videre af. Du er nødt til først at sætte dig ind i, hvad webkode og webudvikling er.

I nat stillede du tre spørgsmål, som klart viser, du er spejlblank indenfor webudvikling. Det har vi alle været, så det er der ikke spor galt i, men det er bare ikke realistisk at tro, du kan lære det ved at stille spørgsmål på Eksperten
Avatar billede Slettet bruger
19. februar 2013 - 22:25 #4
for at søge, skal du have alt indholdet i en database.
du skal kende sql og database, der er meget at lære.