Glad for at i kan li' det - er jo noget sjovere at lave, end de sædvanlige dokument/database/workflow..
#1
Det har taget et par uger, men bygger på nogle "teknikker" jeg lærte ifbm. mit
forrige spil.
Musik = copyright-bøvl. Musik er jo lidt sværere at "tilpasse" end grafikstumper
- Mit rumskib = maltrakteret "millenium falcon" fra Star Wars : )
Iøvrigt er musiksmag jo forskellig.. Sæt selv noget på : )
#2
Gode ideer!
Opgradérbare våben - Samles op når en base er nedkæmpet (i stedet for at basen bare forsvinder):
- Dobbeltløbet (2 parallelle kugler)
- Piercing (1 skud er nok)
- Armoured (kan gennemhulle 2,3,4.. svin)
- Laser (steger alt som ligger på linjen)
- Granat (bliver til 5/10/15 kugler ved første hit)
- Homing (museklik: Frys alt, peg på 3,4,5 svin, bombs away!)
- Miner..
Og et (tidsbegrænset) skjold, så man bare kan mose lige igennem en flok svin, berserkerstyle : )
Og så kom jeg til at tænke på "hyperspace" (museklik i radaren)
Det tager jeg altsammen hul på, en dag hvor der ikke er Breaking Bad på Zulu i 11 timer i rap !!!
PS: Jeg kunne godt tænke mig nogle fjender der ikke er bundet til et bestemt sted... Nogle ideer ?