Avatar billede soerenmj Nybegynder
16. februar 2013 - 14:08 Der er 9 kommentarer

Telefon

Hej eksperter :)

Jeg tænker på at købe en ny telefon, en smartphone!
Jeg vil gerne have en der er smart, hurtig og god på internettet, men skal stadigvæk ikke koste en formue ligesom iphone 5 gør, har i nogle forslag? :)
Avatar billede KHHP Juniormester
16. februar 2013 - 14:19 #1
Jeg kan anbefale SAMSUNG Galaxy S3 Mini. Den er hurtig, koster ikke en bondegård og har ikke en sindsyg skærmstørrelse. De kan fås i Elgiganten til rimelige penge.
Hvid: http://www.elgiganten.dk/product/mobil-gps/mobil-uden-abonnement/SAMI8190NWH/samsung-galaxy-s3-mini-i8190n-smartphone-hvid
Blå/Sort: http://www.elgiganten.dk/product/mobil-gps/mobil-uden-abonnement/SAMI8190BLUE/samsung-galaxy-s3-mini-i8190-smartphone-bla

Yderst fin telefon. En af mine venner har lige købt en og den fungerer rigtig fint.
Avatar billede soerenmj Nybegynder
16. februar 2013 - 14:22 #2
Jeg har ikke noget imod lidt skærm størrelse:)
Avatar billede sadolin1978 Novice
16. februar 2013 - 14:39 #3
hvilket system skal den køre IOS Android eller Windows ??
har selv en Nokia Lumia 800 ( windows system ) den fungere godt til mit brug, som er ringe, sms, mms, og net brug. dog er det kun i bedste fald 3G og udvalget af Apps er ikke så stort som til IOS og Android men kan du leve med det er nokias lumia 820 et godt bud.
Jeg vil dog anbefale dig at tage ud og holde de forskellige telefoner i hånden, dette kan gøres ved de fleste forhandlere
Avatar billede soerenmj Nybegynder
18. februar 2013 - 11:05 #4
Jeg har skam prøvet at holde de fleste nye smartphones i hånden, men prisen er bare lidt for høj. Kender i måske nogle hjemmesider hvor man kan få det lidt billigere. Styresystem - Android og måske IOS, men ikke windows. Har kigget lidt på et mærke der hedder Huawei, men ved ikke om det er godt og holdbart? :)
Avatar billede sadolin1978 Novice
18. februar 2013 - 20:53 #5
Hvis du har et 3 eller 4G modem fra din teleudbyder har du også stiftet bekendskab med Huawei, og hvis du ikke har noget imod såkaldt Kina knald kunne det være et godt bud
Avatar billede soerenmj Nybegynder
23. februar 2013 - 20:05 #6
Kina knald? :)
Avatar billede sadolin1978 Novice
23. februar 2013 - 22:05 #7
Huawie skulle være kinesisk der af navnet "kina knald" og ikke ondt ment
Avatar billede soerenmj Nybegynder
24. februar 2013 - 17:48 #8
Ok! :)
Jeg tror valget står imellem iphone 5, Samsung galaxy s3 (3g tror jeg) eller en lidt mindre dyr en som Huawie. :)
Hælder mest til Galaxy, hvad for en telefon mener i er bedst til pengene? :)
Avatar billede sadolin1978 Novice
24. februar 2013 - 19:10 #9
Den mest åbne af de 2 platforme du hælder til er samsung så hvis du selv vil have en mulighed for at lege lidt med programmer ville jeg anbefale den.
dog bruger jeg selv Windows platformen der har jeg det bedst