Avatar billede LarsE Praktikant
14. februar 2013 - 14:46 Der er 7 kommentarer

Hjælp til billedredigering

Hej

Jeg håber nogen kan og vil hjælpe. Jeg er ikke særlig god til billedbehandling, men har et par billeder (3-4 stykker) jeg gerne vil have gjort lidt ved.
Det handler "bare" om at gøre baggrunden meget lys, så man kun svagt kan se hvad der er, mens de personer der er i forgrunden skal stå skarpt... er der nogen der kan hjælpe mig?

Mange håbefulde hilsner
Lars
Avatar billede Poko1 Ekspert
14. februar 2013 - 14:56 #1
Prøv at uploade et så kan jeg se på det?
Avatar billede LarsE Praktikant
14. februar 2013 - 15:05 #2
Her er et af dem http://www.frb-volleyliga.dk/galleri/06-01-fortuna/image14.jpg hvor jeg gerne vil have de 6 spillere på banen til at fremstå tydeligt, og resten være meget lys, så man næsten ikke kan se det
Har naturligvis billedet uden klublogo
Avatar billede Poko1 Ekspert
14. februar 2013 - 16:24 #3
Noget i den stil? Ps. det er ikke en stor opløsning på dine billeder!
http://gratisupload.dk/vis_billede/691911/
Avatar billede LarsE Praktikant
14. februar 2013 - 22:39 #4
Ja præcis sådan havde jeg tænkt mig det. Jeg har som nævnt 3-4 billeder jeg gerne vil have det gjort ved, og jeg vil mene original billederne er væsentlig bedre opløsning. Så hvis du vil hjælpe mig kan jeg sende dem til dig på mail?

Mh
Lars
Avatar billede Poko1 Ekspert
14. februar 2013 - 22:49 #5
Enyderligere mulighed.
http://gratisupload.dk/vis_billede/691926/
send bare materialet.men der vil nok skulle bruges nogen tid for at få den rette finish,
Avatar billede LarsE Praktikant
14. februar 2013 - 22:52 #6
Nice, har du en mail jeg må sende det til?
Avatar billede Poko1 Ekspert
14. februar 2013 - 23:26 #7
du kan nu sende internt